جافر رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای گرگان به مناسبت هفته ملی مهارت :برای مهارت آموزی دانش آموزان در اوقات فراغت  ۱۷ کارگاه درشهرستان درحال اجرا می باشد

به گزارش البرز گلستان روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گرگانبه مناسبت بزرگداشت هفته ملی مهارت در مرکزآموزش و فنی حرفه ای خواهران گرگان  با حضور مهندس جافر خانم مهندس حیدری و مهندس کیانی روسای مرکز برگزار شد.

مهندس جافر مدیر مرکز برادران شهرستان گرگان اظهار کرد: می گویند آموزش های فنی حرفه ای راه میان بر برای اشتغال می باشد که این موضوع  جامعه را زجر می دهد.

وی افزود:از استاندارد هدفی تبین شده است که به ان هدف باید برسیم که حدود ۴هزار استاندارد تعریف شده است  و باید فرهنگ مهارت اموزی  در جامعه ترویج پیدا کند  و ظرفیت و شرایط دولت توسعه فضای بخش خصوصی و مهارت آموزی می باشد.

جافر گفت: اگر توانمندی در جوانان ایجاد شود این همه مشکل اشتغال ایجاد نمی شود  و الان اوقات فراغت  دانش آموزی  در حال رونق می باشد تا شرایط ورود  آنان  در جامعه ایجاد شود.

وی گفت الان ۱۷ کارگاه برای مهارت اموزی بچه ها در اوقات فراغت  در گرگان در حال اجرا می باشد و  می شود بدون وام هم اشتغال ایجاد کرد. و مبحث هر ایرانی یک مهارت راهمه باید باور داشته باشند.

جافر گفت :سازمان فنی حرفه ای الان وارد زندان و پادگان و دانشگاه  می شود به شرطی که شرایط کارگاه ایجاد شود.

رییس مرکز گرگان گفت هر جا نیاز به مهارت باشد ما ورودپیدا می کنیم  و ما مهارت آمو زی در محیط کار واقعی ایجاد کردیم  و با حضورمربی و ناظر اموزشی در محیط دیده می شوند.

  1. وی در خاتمه ضمن بابیان  ۹۵ هزار ساعت تعهد  روستایی مراکز گرگان جهت مهارت آموزی  گفت :در مراکز مشاورانی جهت شناسایی استعدادها حاضرند و به کار آموزان در راستای قبول رشته مورد نیاز راهنمایی ارائه می شود

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۰ ب.ظ

دیدگاه