آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان: بیداری غرب با پیام تاریخی رهبر انقلاب رقم می خورد

نماینده ولی ‏فقیه در گلستان و امام‏ جمعه گرگان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا گفت: یقین داریم با این پیام تاریخی، دنیای غرب از خواب غفلت بیدار خواهد شد و موجی از بیداری در آینده ای نزدیک در این کشورها رقم می خورد.

به گزارش پایگا خبری البرز گلستان ؛ آیت‏ الله ‘سیدکاظم نورمفیدی’ در خطبه‏ های نماز جمعه گرگان افزود: این پیام به سرعت در فضای مجازی و رسانه ای جهان گسترش یافت که جای بسی خوشحالی دارد و همانطور که می دانیم، این پیام حاوی نکات ارزشمند بسیاری است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: به طور قطع اثرات پربار این پیام تاریخی در آینده ای نزدیک برای همگان روشن خواهد شد؛ همانگونه که امام راحل در نامه تاریخی خود به گورباچف (رهبر شوروی سابق) زوال کمونیسم را پیش بینی کرده بود، امروز هم رهبر معظم انقلاب با درایت خود موج به راه افتاده از سوی کشورهای غرب در خصوص تضعیف مسلمانان را خنثی خواهد کرد.

آیت الله نورمفیدی در خصوص مطالب و محتوای این پیام گفت: رهبر معظم انقلاب در این پیام، غربی ها خصوصا جوانان را به شناخت بدون واسطه از اسلام و رجوع به قرآن کریم دعوت کرده است؛ رهبر انقلاب در این پیام به دست های پنهانی اشاره کرده اند که می خواهند، دین رحمت و مهربانی(اسلام) را دینی سراسر خشونت و توحش نشان دهند.

امام جمعه گرگان افزود: سرکرده های ظلم در اروپا و آمریکا می خواهند برای خود جریان خاصی ایجاد کنند که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرده اند به حرف های سیاستمداران و سیاسیون گوش نکنید.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: از سوی دیگر، در اروپا و آمریکا از برخی کلمات مانند ترور و آزادی نه تنها استفاده درست نمی شود، بلکه سوء استفاده هم صورت می گیرد، پس از حوادث اخیر در فرانسه سران کشورهای غربی به بهانه آزادی بیان از توهین به مقدسات مسلمانان از سوی نشریه ای ورشکسته حمایت کردند، در حالی که خود حامی و پرورش دهنده تروریست ها هستند.

نماینده ولی فقیه در گلستان یادآور شد: در راهپیمایی سراسری در فرانسه که سران ۵۰ کشور جهان حضور داشتند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم که خود قصاب فلسطینیان است، در این راهپیمایی شرکت کرده بود.

آیت الله نورمفیدی افزود: این در حالیست که در روزهای اخیر شاهد بودیم این رژیم جعلی به مناطق جنوبی سوریه حمله کرده و تعدادی از فرزندان حزب الله را به شهادت رساند، اما همین کشورهای غربی در مقابل این اقدام تروریستی آشکار، سکوت کرده و از آن حمایت هم می کنند.

امام جمعه گرگان در خطبه اول با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع) در هشتم رببیع الثانی گفت: امام حسن عسگری (ع) زجر ها و شکنجه ها و مشکلات زیادی را تحمل کردند و ایشان به سختی در محاصره قرار داشتند و ارتباط با مردم، شیعیان و پیروانشان بسیار سخت بود و خود مردم نیز می ترسیدند که با آن امام ارتباط برقرار نمایند.

آیت الله نورمفیدی یادآور شد: مکتب اهل بیت (ع) و امامان ما زحمات و دردسرهای زیادی کشیدند تا این میراث رسول خدا (ص) به دست ما برسد و اگر صبر، استقامت و شکیبانی آنان نبود، معلوم نبود، چه بر سر ما می آمد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آموزه های دینی و سخنان امام عسگری (ع) به مسلمانان، گفت: آخرین فرمایش آن حضرت فرستادن صلوات بر حضرت محمد (ص) می باشد و اهمیت این کلام در واقع امروز که دنیای غرب و استکبار دست به دست هم داده اند تا شان و منزلت رسول خدا را تضعیف نمایند، مشخص می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۲ ب.ظ

دیدگاه