امیر خانی عضو شورای اسلامی روستای چه جا علی آباد کتول از عمده مشکلات این روستای ییلاقی می گوید

به گزارش خبرنگار  البرز گلستان از علی آباد کتول روح ا.. امیر خانی عضو شورای اسلامی روستای چه جا علی آباد کتول:کمبود آب شرب؛عدم اجرای آسفالت؛طرح هادی؛فضای سبز و زمین ورزش و مشکلات  اراضی مسکونی مردم  از عمده مشکلات است

روح ا.. امیر خانی عضو شورای اسلامی روستای چه جا از توابع بخش کمالان در گفتگو با خبرنگار البرز گلستان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های طبیعی روستا به عدم امکان استفاده از این ظرفیت ها در راستای توسعه و عمران و آبادانی روستای چه جا از وجود برخی مشکلات در روستا خبر داد و گفت :بسیاری از این ظرفیت ها در صورت وجود اراده جدی از سوی برخی دستگاهها و همراهی مردم قابل پیگیری و انجام است.

وی با تاکید بر اینکه وجود این روستا در بهترین نقطه جغرافیای طبیعی منطقه ظرفیت بسیاری ارزشمندی است که میتواند این روستا را به یکی از روستاهای هدف گردشگری در منطقه تبدیل کند اما باید با نگاه ویژه مسئولین به نقطه پایلوت گردشگری مواجه گردد نه اینکه در عقب ماندگی توسعه و انباشت مشکلات روستا شود.

امیرخانی با تاکید بر اینکه نباید روستایی در دل جاذبه های بکر گردشگری با مشکل تامین آب شرب اهالی مواجه باشد گفت :به سازی و نوسازی لوله کشی آب شرب روستا درخواست جدی اهالی از مسئولین شهرستان با نگاه ویژه مسولان استان است.

وی با اشاره به وجود اراضی و زمین های مناسب در محدوده روستا برای ایجاد فضای تفریحی و سرگرمی خانواده ها و نیز فضای ورزشی برای جوانان از دست اندرکاران خواست تا اقدام لازم در این خصوص را با جدیت بیشتری دنبال کنند چرا که اگر بدنبال مهاجرت معکوس روستائیان هستیم رسیدگی به این روستا و اهالی گواه روشنی براین ادعا خواهد بود.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تسریع در آسفالت معابر روستا و جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه و غیر مجاز اجرای طرح و اختصاص اعتبار لازم برای توسعه روستای چه جا بعنوان روستای هدف گردشگری در منطقه را خواستار شد.

این عضو شورای اسلامی روستای چه جا ضمن خسته نباشید به اعضای شورای اسلامی روستا و تاکید بر استمرار وحدت و همدلی در ادامه راه و قدردانی از مردم فهیم و قدرشناس این روستا از پیگیری های مسئولانه و دلسوزانه نماینده مردمی و تلاشگر مردم در مجلس جناب آقای دکتر قره خانی و نیز از اقدامات جهادی و پشتکار فرماندار حسن هدایتی کتولی و خصوصا جناب آقای مهندس بیکی بخشدار مردمی و خدوم و سایر مسئولین که خالصانه در جهت خدمت به مردم تلاش میکنند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

امیرخانی با تقدیر از حضور آگاهانه اصحاب رسانه بمنظور آشنایی با ظرفیت های روستا و انعکاس مشکلات قدردانی و امیدواری کرد در آینده نه چندان دور با تحقق اهداف و پیگیری خواسته های مردم شاهد حضور رسانه ها جهت بازدید و اطلاع رسانی اقدامات دولتمردان در این روستا و رفع مسائل و مشکلات روستا باشیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۱ ب.ظ

دیدگاه