کریم نژاد مدیر عامل پگاه گلستان در همایش کانونهای بازنشستگی استان:رسالت شیرپگاه تولید محصولات سلامت محور می باشد

کریم نژاد مدیر عامل پگاه گلستان در همایش کانونهای بازنشستگی استان:رسالت شیرپگاه تولید محصولات سلامت محور می باشد

به گزارش البرز گلستان نشست روسای کانونهای بازنشستگی کشور امروز با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان و نماینده مدیران صندوق های بازنشستگی استان ها شمالی کشوروکریم نژاد مدیرعامل شیر پگاه گلستان و روسای کانونهای بازنشستگی و گلریز مدیر خانه امید و افتخاری مدیر گروه خبر البرز گلستان در محل شرکت شیر پگاه گرگان برگزار گردید.

در این نشست کریم نژاد با بیان اینکه بخش اعظمی از سرمایه شیر پگاه متعلق به پیشکسوتان عزیز می باشد گفت:ان شاالله امانتدار خوبی برای دسترنج ۳۰ ساله شما در شیر پگاه باشیم.

وی افزود:وجود چنین مراکزی برای روحیه بازنشستگان بسیار عالی می باشد و صنایع شیر پگاه بعنوان یکی از موفق ترین بنگاههای اقتصادی کشور در بخش صنعت لبنی می باشد.

کریم نژاد در ادامه  با اعلام این نکته که رسالت  پگاه تولید محصولات سلامت محور می باشد تصریح کرد:بخاطر  گرید A شیر پگاه ،استاندارهای داخلی آن از استاندارهای ملی بالا تر است.

مدیر عامل شیر پگاه گلستان  صنایع شیر پگاه درکشور راتنها صنعت لبنی نامید که تمام خطوط آن دارای اتو ماسیون  می باشدکه این عمل در روند تولید و کاهش ضایعات بسیار تاثیر گذار است.

وی همچنین ۱۵درصد از فروش محصولات خارج از کشور را به افغانستان  و عراق و بازارهای داخلی را بیشتردر استانهای خراسان و مازندران و گلستان و سمنان نام برد.

کریم نژاد  با اعلام وصول مطالبات در بازار تا ۱۴۶روز، محصولات جدید شرکت را شامل تولید کشک سیر نعناع و خامه قنادی و تولید پنیر فلفل دلمه ای و تولید دوغ سبزی نام برد

مدیر عامل پگاه گلستان همچنین با اعلام این گفته که تنها  پنیر با برند زیارت کشور در گلستان می باشد اظهار کرد:با توسعه بازار صادراتی سعی بر جبران کمبود فروش  محصولات را در داخل داریم.

وی تاکید کرد:  ما تلاش می کنیم با تیم خوب ، آرامش کامل ، بدون حاشیه و هم افزایی براین سرمایه بیفزاییم

کریم نژاد با بیان این خبر که ۱۲آزمایش بر هر فراورده شیری انجام می شود.یکی از دلایل افزایش قیمت محصولات پگاه را تامین  شیر از خارج از استان و هزینه حمل و نقل و گرید بالاتر نام برد.

وی در ادامه اظهار کرد:متاسفانه در فشارهای اقتصادی لبنیات اولین چیزی است که از سبد کالای مردم حذف می شود.

مدیر عامل پگاه گلستان وجود شیر های سرگردان و  مراکز تولیدی غیر استاندارد در سطح استان را یکی از دلائل به هم خوردن نظم صنعت لبنیات در استان نامید.

در خاتمه مقرر شد بازدید مستمر مدیران کانونهای بازنشستگی استان از پگاه گلستان صورت پذیرد و شعبه ای از این محصولات در خانه امید گرگان دائر گردد.

خبر مسلم افتخاری

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۴۶ ق.ظ

دیدگاه