- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان بزودی از افتتاح فروشگاه زنجیره ای پیشکسوتان پگاه در خانه امید مرکز استان خبر داد

به گزارش البرز گلستان نشست روسای کانونهای بازنشستگی کشور امروز با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان وکریم نژاد مدیر شیر پگاه گلستان و روسای کانونهای بازنشستگی و گلریز مدیر خانه امید در محل شرکت شیر پگاه گرگان برگزار گردید.

در این نشست جعفری ضمن تقدیر از روسای کانونها به جهت رضایتمندی مدیر عامل صندوق بازنشستگی از استان گلستان به جهت فعالیت های خوب و مثبت کانونها و خانه امید گرگان گفت: خوشبختانه خانه امید مرکز استان به عنوان یکی از سه خانه برتر کشوری معرفی شده است.

وی ضمن فراخواندن روسای کانونها به همدلی و همکاری و وفاق در جهت اتحاد بازنشستگان در سطح استان اظهار کرد:شما روسای کانونهای بازنشستگان بعنوان  نماینده بیش از ۲۸ هزار بازنشسه کشوری در استان می باشید و شما باید با اشنا نمودن بازنشستگان دستگاههای مربوطه انان را نسبت به برنامه های مختلف صندوق و خانه امید اگاه سازید.

وی در ادامه گفت:شرکت سهامی شیر ایران که مجموعه پگاه جز آن می باشد جز شرکتهای تابعه صندوق بازنشستگی کشور می باشد و این شرکتها متعلق به بازنشستگان کشور می باشد.

جعفری ضمن دعوت از تمامی بازنشستگان استان در خرید از محصولات پگاه بعنوان یک شرکت خانوادگی گفت: همه ما باید به خرید از این شرکت پیشرفته با محصولات مرغوب ارق داشته باشیم زیر ا متعلق به همه بازنشستگان می باشد و عواید ان متعلق به بازنشستگان می باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همچنین در این نشست از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه  و عرصه محصولات دستا وردهای  تولیدی با زنشستگان استان در ایام ۲۵ ذیحجه خبرداد.

وی همچنین اظهار کرد: بزودی عرصه محصولات شیر پگاه گلستان در خانه امید مرکز استان با عنوان فروشگاه زنجیره ای پیشکسوتان پگاه گلستان بعنوان زیر مجموعه بازنشستگی باتخفیفات ویژه برای بازنشستگان انجام خواهد شد.

0 [1]
0 [1]