آئین تجلیل و اعزام تیم المپیاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان به هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت برگزارشد

برگزاری آئین تجلیل و اعزام تیم المپیاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان به هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت


البرز گلستان،مراسم تجلیل از راه یافتگان هجدهمین دوره المپیاد ملی مهارت با حضور مدیرکل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، معاونین ، رئیس اداره آزمون و ارزشیبابی مهارت وراه یافتگان به مسابقات ملی مهارت  در محل سالن اجتماعات  اداره کل برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، این جلسه که به منظور ایجاد رغبت و انگیزه برای کارآموزان نخبه راه یافته به هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت برگزار شده بود سعید مازندرانی مدیرکل تعاون ،کارو رفاه اجتماعی استان گلستان به کارآموزان نخبه حاضردرجلسه گفت : شما عزیزان افتخار ما و این استان هستید و بهترین و بالاترین ویژگی شما این است که نیاز به شخص خاصی برای کار و اشتغال ندارید وخودتان کارآفرین هستید.

وی درادامه افزود: داشتن تخصص و شناخت نیاز بازار کار از مهمترین مولفه های موفقیت است دردنیای امروز شاهد هستیم که داشتن همین دو ویژگی می تواند موفقیت و کارآفرینی را به همراه داشته باشد.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پس از آرزوی آینده روشن برای نخبگان ملی مهارت اظهار داشت : تسهیلات اشتغالزائی و حمایت مالی با سود اندک جهت ایجاد کسب و کار و برای این عزیزان درنظر گرفته ایم.

درادامه این جلسه : سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و حاضرین درجلسه خطاب به نخبگان المپیاد ملی مهارت اظهار داشت :یقین بدانید زندگی شما بعداز این دوره از مسابقات عوض خواهد شدو آینده خوشی در انتظار شما است.

شایان ذکراست با اهداء لوح تقدیر و جوایز از راه یافتگان به هجدهمین  دوره از مسابقات ملی مهارت تقدیر بعمل آمد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۰ ب.ظ

دیدگاه