- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

با رونمایی از پوستر و فراخوان سومین جشنواره ستاره صحنه کشور، بزودی کارزار هنرمندان داخلی و بین المللی در ماه شهریور در کرمان آغاز خواهدشد

از پوستر و فراخوان سومین جشنواره ستاره صحنه کشور رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره ستاره‌های صحنه کشور، رئیس سومین جشنواره ستاره‌های صحنه کشور امروز چهارشنبه در آیین رونمایی از پوستر و فراخوان این جشنواره بابیان اینکه استمرار باعث هویت دادن و معنا بخشیدن به برنامه‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های ارزشمند صمد قربان نژاد دبیر جشنواره و مدیر آموزشگاه آرین، شاهد آغاز به کار سومین دوره جشنواره ستاره‌های صحنه کشور هستیم.

سید علی میرافضلی گفت: پیگیری‌های آقای قربان نژاد سبب شد تا سومین دوره جشنواره ستاره‌های صحنه کشور در سطح کشور و بین‌الملل رقم خورد.

مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان افزود: امسال هم شهر سرچشمه میزبان این جشنواره و داوران و هنرمندان خواهد بود و هدیه اوقات فرح بخش به ساکنین شهر سرچشمه از جمله نکات مثبت آن برای مس منطقه کرمان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه فعالیت های مس منطقه کرمان همواره بستر فرهنگی و به دور از سیاست داشته اند، عنوان کرد: همواره در فعالیت های خود اتکا به حوزه فرهنگ داشته ایم و داریم نه سیاست.

رئیس سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور ادامه داد: با اتکا به همین پشتوانه از سوی هنرمندان، خواسته ایم نقشی هر چند کوچک در حوزه فرهنگی داشته باشیم.

وی در پایان به تشریح گوشه ای از فعالیت های مس منطقه کرمان در حوزه فرهنگی و هنری پرداخت.

دبیر جشنواره سومین ستاره های صحنه کشور هم با تقدیر از شرکت صنایع ملی مس ایران به ویژه مس منطقه کرمان و مس سرچشمه در حمایت از هنرمندان و اتفاقات فرهنگی و هنری بیان کرد: از مدیران مجموعه شرکت مس به ویژه مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان و مدیر روابط عموم مس سرچشمه تقدیر و تشکر می کنم زیرا با حمایت همه جانبه آنان این جشنواره امروز به پله سوم خود رسیده است.

صمد قربان نژاد همچنین از حمایت های معنوی دکتر پورابراهیمی نماینده مردم در مجلس، استانداری کرمان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

وی عنوان کرد: شاید امروز بتوان گفت جشنواره ستاره های صحنه کشور که در کرمان رقم خورده معتبر ترین جشنواره در نوع خود در کشور است و سال گذشته نمایندگانی از ۲۸ استان کشور به این جشنواره راه یافتند و به رقابت پرداختند.

قربان نژاد گفت: جشنواره ستاره های صحنه کشور با این وسعت برای اولین بار در کشور است که هنرمندان عرصه صحنه از جمله مجریان (بین المللی)، خوانندگان صحنه و هنرمندان استنداپ کمدی را گرد هم می آورد و در یک فضای صمیمانه و حرفه ای به رقابت می پردازند.

وی در ادامه به تشریح نحوه برگزاری سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور پرداخت و افزود: تجلیل از خانواده شهید صحنه ایثار و شهادت و همچنین تجلیل از پیشکسوتان عرصه صحنه از جمله بخش های جنبی این دوره از جشنواره خواهند بود.

لازم به ذکر است سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور با حمایت مس منطقه کرمان و مس سرچشمه در سه بخش «مجریان (بین‌المللی)»، «خوانندگان صحنه» و «استنداپ کمدی» با حضور داوران مطرح و راه یافتگان کشوری و بین المللی در تاریخ ۱۵ و ۱۶ شهریورماه سال جاری در شهر سرچشمه برگزار خواهد می شود.

0 [1]
0 [1]