لیوانی رییس مجمع خیرین سلامت گلستان از نیاز دانشگاه علوم پزشکی به زمین های اهدایی از سوی خیرین جهت ساخت چند دانشکده خبرداد

به گزارش البرز گلستان نشست هیئت مدیره مجمع خیرین استان گلستان امروز صبح با حضور دکتر بنیان معاون امور استان های مجمع خیرین کشور لیوانی رئیس و بزرگمهر مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گلستان ودکتر فاضل  رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان  در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

در ادامه لیوانی رییس مجمع خیرین سلامت گلستان اظهار کرد دانشگاه نیازهای دارد که اعضای هییت مدیره از جاههای که نشان دارند به رفع این نیازهای کمک کنند.

وی دامه گفت : با توجه به فشارهای اقتصادی دشمنان امکان رفع نیازهای نیست و مردم در این راستا باید برای رفع نیازهای درمانی و بهداشتی  کمک کنند.

لیوانی همچنین در باره بعضی از درخواستها مراکز درمانی گفت : ما در رشته های  گوناگون  دانشجو داریم و نیاز به دانشگاه داریم در زمینه دانشگاههای دندانپزشکی و زیست فنا آوری و دارو سازی و بهداشت که اگر فضاباشد مجوز دانشگاه سریعا صادر می شود.

وی ازفشردگی درسهای مرتبط پزشکی به علت عدم جایگاه و کلاس و نداشتن خوابگاه باعث کند شدن کارها شده است .

رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان در ادامه گفت:در زلزله کرمانشاه یک خانه بهداشت در دالان کرمانشاه به گلستان با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان با مساحت ۸۰ متر مربع واگذار شده است که مقداری از آن تاکنون توسط خیرین  تامین شده است که منتظر تامین بقیه منابع مالی از سوی خیرین هستیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۸ ق.ظ

دیدگاه