بزرگمهر مدیرعامل خیرین سلامت گلستان ازساخت مراکز جامع سلامت واهدای زمین جهت ساخت چند بیمارستان در استان توسط خیرین خبرداد

به گزارش البرز گلستان نشست هیئت مدیره مجمع خیرین استان گلستان امروز صبح با حضور دکتر بنیان معاون امور استان های مجمع خیرین کشور لیوانی رئیس و بزرگمهر مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گلستان ودکتر فاضل  رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان  در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

در این نشست بزرگمهر ضمن خیرمقدم به حاضرین و بیان نقش خیرین سلامت استان در پیشبرد اهداف بهداشتی و در مانی استان و معروفترین بعنوان بازوان اجرایی دانشگاه در گزآرشی اهم فعالیت های مجمع خیرین استان از اتمام ۶۰درصد کار مرکز جامع خدمات سلامت شهرستان آق قلا توسط خیرین و پیگیری ۴۰ درصد توسط دانشگاه خبر داد.

وی همچنین از اتمام ۷۰ درصد  کار مرکز جامعه خدمات سلامت  شهر مزرعه که صد درصد ان توسط خیر محترم رضا کرد متولی خبرداده است.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گلستان سپس از کلنگ زنی اورژانس بین راهی کله پست که ۱۰۰ آن توسط خئرین اطلاع داده است.

وی همچنین از مهمترین کارهای خیرین سلامت استان از اهدای ۳ونیم هکتار زمین جهت ساخت بیمارستان گمیشان و۳هکتار  جهت ساخت بیمارستان  گالیکش و ساخت نماز خانه بیمارستان آل جلیل و اهدای ۴هزار متر زمین جهت ساخت باند هلی کوپتر  در منطقه جهان نما و سایر امورات فرهنگی خبرداده است.

در ادامه لیوانی رییس مجمع خیرین سلامت گلستان اظهار کرد دانشگاه نیازهای دارد که اعضای هییت مدیره از جاههای که نشان دارند به رفع این نیازهای کمک کنند.

وی دامه گفت : با توجه به فشارهای اقتصادی دشمنان امکان رفع نیازهای نیست و مردم در این راستا باید برای رفع نیازهای درمانی و بهداشتی  کمک کنند.

لیوانی همچنین در باره بعضی از درخواستها مراکز درمانی گفت : ما در رشته های  گوناگون  دانشجو داریم و نیاز به دانشگاه داریم در زمینه دانشگاههای دندانپزشکی و زیست فنا آوری و دارو سازی و بهداشت که اگر فضاباشد مجوز دانشگاه سریعا صادر می شود.

وی ازفشردگی درسهای مرتبط پزشکی به علت عدم جایگاه و کلاس و نداشتن خوابگاه باعث کند شدن کارها شده است .

رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان در ادامه گفت:در زلزله کرمانشاه یک خانه بهداشت در دالان کرمانشاه به گلستان با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان با مساحت ۸۰ متر مربع واگذار شده است که مقداری از آن تاکنون توسط خیرین  تامین شده است که منتظر تامین بقیه منابع مالی از سوی خیرین هستیم.

پ

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۲ ق.ظ

دیدگاه