سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان: ورود آگاهانه مردم باعث نهادینه شدن امنیت خواهد شد

البرز گلستان/سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان حضور پیدا کرده و اظهار کرد:از همراهی رسانه ها و فعالین این عرصه از صمیم قلب می گوییم و از اینکه توفیق خدمت حاصل شده تا در خدمت مردم باشیم خداوند قبول کند.

وی در ادامه افزود: امنیت بسیار مهم و ضروری در جامعه است و محصول جمعی می باشد و همه باید تلاش کنند با نقش شهروندی و یا مدیریتی و حقوقی در تولید و حفظ امنیت نقش داشته باشند.و ورود آگاهانه مردم باعث نهادینه شدن امنیت خواهد شد.

سردار جاویدان سپس گفت :امروز آسیب های اجتماعی بیشتر از هر زمان دارد نقش می آفریند در تولید نا امنی و جرم و سلب آسایش  مردم و برای این آسیب های اجتماعی همه مه باید تلاش کنیم و همه دستگاهها باید کمک کنند تا مهار شود.و هر چه آسیب های اجتماعی  بیشتر باشد امنیت در جامعه بیشتر می باشد.

فر مانده انتظامی سپس افزود:ما در استان دارای شرایط خوبی با توجه به شاخص های امنیتی در کشور از میانگین بیشتر است. و برای حفظ نظم و امنیت ما متکی به مشارکت مردم هستیم و بدون مردم این امر محقق نمی شود.

جاویدان در ادامه تصریح کرد: ما بدنبال تقویت نقش مردم در امنیت هستیم و امنیت امروز ما مردم پایه هستیم  و امورز موفقیت ما از مردم می باشد.

وی همچنین گفت:ما از خیرین که به نیروی انتظامی در اهدا زمین و ماموریت ها از انتظامی  حمایت می کنندقدر دانی می کنیم.

سردار جاویدان ضمن بیان اینکه رفتار ما قانونمندانه و مودبانه می باشد و گاز مردم نباشند ما نیستیم و کسانی که با رفتار غیر قانونی به مال و جان و ناموس مردمی تعرض کنند نیروی انتظامی با شدت برخورد می کند و نرمی با متخلفان خیانت به مردم  و جامعه می باشد.

جاویدان همچنین خاطر نشان کرد:ما آن شاالله بتوانیم نقش خود را خوب ایفا کنیم .

وی در خصوص آمار حوزه تصادفات گفت : شرایط استان به جهت ترافیک خاص می باشد و این بریدگی ها بسیار مشکل می باشد و راه باید آماده باشد برای تردد با این حجم  و دوربین ها اثر گذاری خوبی می باشد  ور این سه ماه در دوران شهری ۱۰ درصد کاهش و فوت شدگان ۱۴ درصد کاهش داشته ایم و تعداد ۷۳ نفر در برون شهری کشته داشتیم ایم که بسیار تلخ می باشد.

جاویدان سپس گفت :در بحث محور تصادفات عدم توجه به جلو تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم از مهمترین علت تصادفات می باشد.

وی افزود:در حوزه مواد مخدر استان ما از جمله استان های می باشد که در نقطه قرمز نیست هم در بحث قاچاق و مصرف در حد میانی می باشیم.

جاویدان در باره بحث قاچاق بیشتر بارهای چمدانی را در این راستا نام برد.

وی در حوزه  اجتماعی گفت: مرکز مشاوره در سطح کشور رتبه اول را کسب کرده و ۲۱۵ کلاس آموزش همگانی با ۱۱هزار ساعت برگزارشده است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲ ق.ظ

دیدگاه