- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بمناسبت فرارسیدن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی

البرز گلستان /بیانیه بمناسبت فرارسیدن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی
هر ساله ششم الی دوازدهم تیرماه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، این هفته بیانگر این موضوع است که آمریکا و دیگر مستکبران که مدعیان حقوق بشر هستند، خود ناقضان حقوق بشرند. و آنرا حربه ای برای اعمال فشار به کشور های مستقل بویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبدل سازند.
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان دین و نظام اسلامی ایران ترور شخصیتی و جانی نخبگان انقلاب را در دستور کار خود قرار دادند؛ که فاجعه تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی سند برجسته ای از قربانی بودن ایران اسلامی در برابر خشونت، نفرت و ترور است . دشمنان دین و نظام اسلامی در دهه ۶۰ در فرصت کمتر از یک سال نزدیک به شش هزار نفر از نخبگان ایران اسلامی و انقلاب اسلامی را ترور کردند. ترور نا فرجام ، مقام معظم رهبری، فاجعه هفتم تیر و به شهادت رساندن سید شهیدان انقلاب اسلامی ، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی (ره) و ۷۲ تن از بهترین یاران امام راحل و انقلاب اسلامی، شهید صدوقی ، شهیدان پاکنژاد و ترورهای دهه ۶۰ حکایت از این مهم دارد که قطار انقلاب همچنان پرشتاب در حال حرکت است و هیچگاه متوقف نمی‌شود؛ انقلاب اسلامی ایران با تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور به عنوان بزگترین قربانی حقوق بشر آمریکایی است.
ضربه زدن به اقتصاد کشور از دیگر ضربه‌های وارد در انقلاب اسلامی از سوی دشمنان دین و نظام اسلامی ایران است، دشمنان بعد از مأیوس شدن از ترور نخبگان انقلاب سعی کردند با تأسیس شبکه‌های ضد انقلاب ارزش‌های انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند . بر اساس اطلاعات به دست آمده منافقین بعد از ترور شهدای هفتم تیر، ۱۰ هزار اسم از نخبگان انقلابی را در لیست ترور خود داشتند که خوشبختانه موفق به انجام آن نشدند.
همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند، جمهورى اسلامى، پرچم دار حقوق انسان است. دفاع ما از مردم مظلوم در فلسطین، در لبنان، در عراق، در افغانستان، در هر نقطه اى که مردم مظلوم واقع شدند. نشانه ى این است که پرچم حقوق بشر به وسیله ى اعتقاد به اسلام، ایمان به اسلام در این کشور برافراشته شده است. ما احتیاج نداریم که براى حقوق بشر کسى ما را نصیحت کند.
اکنون نخبگان سیاسی و فکری در دنیای اسلام، وظیفه ی سنگینی بر عهده دارند. هویت اسلامی و تعالیم روشن اسلام را در موضوعاتی چون: حقوق بشر، آزادی و مردم سالاری، حقوق زن، مبارزه با فساد، رفع تبعیض، مبارزه با فقر و عقب ماندگی علمی برای جوانان بازگو کنند. فریب رسانه های غرب را درباره مبارزه با تروریسم و مقابله با سلاح های کشتارجمعی، برای همگان آشکار سازند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در آستانه فرارسیدن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی و سی و نهمین سالگرد شهدای هفتم تیر از عموم امت حزب ا… و همیشه در صحنه استان گلستان دعوت بعمل می آید تا با حضور در مراسم بزرگداشت این شهدای والامقام ، یاد و خاطره و راه پر فروغ و اندیشه تابناکشان را زنده نگه داریم.
روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان

0 [1]
0 [1]