- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکترهاشمی استاندارگلستان درمراسم امحاء۲۶ تن مواد مخدر: باایجاد اشتغال ۱۰۰ درصدی می توانیم مدعی حل آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم

استاندار گلستان با اشاره به اینکه  بیش از ۲۶ تن مواد مخدر درگلستان امحاء شد،اظهار کرد: ‌تهدیدهای آسیب‌های اجتماعی بر پیشرفت کشورها سایه انداخته و رفاه را از انسان‌ها گرفته است.

به گزارش البرز گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان [1]، دکتر سید مناف هاشمی در دومین همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر که ظهر امروز ۲ تیر برگزارشد، تصریح کرد: تولیدات جدید مواد مخدر با مواد شیمیایی آسیب‌های چندبرابری را به جامعه وارد کرده است.
وی افزود: ما مسئول هستیم و باید در حوزه مبارزه با مواد مخدر احساس وظیفه کنیم و هیچ دستگاهی در این عرصه بدون وظیفه نیست و اقدام مشترک و هماهنگی دستگاه‌ها است که باعث افزایش اعتماد مردم به دولتمردان و مسوولان خواهد شد.
استاندار گلستان ورزش را مسیر مبارزه با مواد مخدر دانست و خاطر نشان کرد:در ۱۰ سال گذشته ۵۰ پروژه ورزشی انجام شده و امسال نیز ۴۰ پروژه ورزشی را جهت پیشگیری از این آسیب ها به بهره‌برداری می رسد.
دکتر هاشمی با تاکید به لزوم وحدت مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: اگر بخواهیم در موضوع مواد مخدر مدیریت و مبارزه موثر داشته باشیم باید برای جوانان استان شغل ایجاد کنیم.
وی تصریح کرد: ایجاد هزار شغل، مشکل اشتغال استان را حل نمی‌کند و باید سالی ۵۰ درصد حتی ۱۰۰ درصد عملکرد اشتغال را افزایش دهیم تا بتوانیم مدعی حل آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.
دکتر هاشمی افزود: استان گلستان بعد از ۴۰ سال دارای نقشه مصوب مرز شد و متاسفانه در گذشته کمترین امکانات مرزی را داشتیم در حالی که توانمندی و ظرفیت‌های استان گلستان در مرز بسیار بالا است.
استاندار گلستان گفت: باید برای کل استان در تمام زمینه‌ها برنامه داشته باشیم که این برنامه‌ها در حال تدوین است و به ویژه باید در حوزه آسیب‌های اجتماعی برنامه مدون ویژه داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد : یک فرد معتاد در اطراف محل زندگی ما نه تنها به خودش بلکه به کل جامعه آسیب می‌زند بنابراین نباید نسبت به آسیب‌های اجتماعی بی‌تفاوت باشیم
0 [2]
0 [2]