- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

تقی زاده مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور از واکاوی و مهندسی مجدد با نگاه بازنشسه محوری خبر داد

البرز گلستان دیدار تقی زاده مدیر عامل سازمان بازنشستگی مازندرانی مدیر کل تعاون و رفاه و کار استان جعفری مدیر صندوق استان امروز با حضور روسای کانونهای بازنشستگی استان گلستان  در خانه امید برگزار شد.

نقی زاده در این زمینه  اظهار کرد: ۴هزار ۷۵۰ملیون تومان در این ماه به حساب بازنشستگان بابت حقوق و مابه‌التفاوت بازپرداخت شده است.

وی افزود:تلاش ها خوب بازنشستگان گلستان نقطه عطفی بود دربین تمامی استانها

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در ادامه بیان کرد: ما در اولین روز بنا گذاشتیم و قرارجعبه سیاه صندوق بازنشستگی را تغییر بدهیم .ومبارزه با فساد  تمام در شرکتها زیان ده  یا کم یازده در دستور کار ما می باشد و در این مورد سعی در تغییر مدیران ویا واگذار ی شرکتها داریم

وی افزود:سعی کردیم در اولین حرکت فراکسیون کانونهای بازنشستگان در مجلس در یکماه آینده آغاز می کند و طرحها و لوایح از طریق همین فراکسیون عمل شود.

تقی زاده همچنین از بازنشستگان خواست طرح ها و نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود را تا ۲هفته دیگر ارسال کنید.

وی بابیان اینکه تا کنون از ۲۰ استان بازدید بعمل آمده و بیمه آتیه سازان نتوانست خواسته  بازنشستگان راعمل کند افزود:.بیمه ملت تا ماه آینده ساماندهی و راه اندازی می شود و در حال حاضر در حال تهیه بسته حمایتی برای بازنشستگان  می باشیم و تا ۱ماه آینده بسته حمایتی درمانی بازنشستگان نیز اعلام می شود..

مدیر صندوق بازنشستگی کشور  ضمن بیان اینکه به تمام شرکتها اعلام شده  اولویت استخدام با بچه های بازنشستگان می باشد.گفت: در هییت دولت جمع بندی شده است که وزارتخانه ها  هر چقدر تسهیلات به شاغلین داده می شود به بازنشستگان نیز همان خدمات داده شود.

وی در ادامه در باره کانونهای بازنشستگی  گفت :ما کانونهای بی خاصیت نمی خواهیم بلکه کانونهای توانمند می خواهیم  و بزودی کل کارهای که نیاز به برون سپاری دارد به کانونها واگذار می شود و مدیران صندوقها باید در این زمینه نظارت داشته باشند..

مدیر صندوق بازنشستگی کشورسپس تصریح کرد: کانونها بایدجایگاه خاص پیدا کنند و نماینده کانونها باید در هیئت مدیره صندوق  و مرکز تصمیم گیری صندوق و هیئت امنا باشد

وی افزود:برای سفرها مهندسی جدید در راه می باشد  و ما می خواهیم اختیار سفرها را به مدیر استان و کانونها داده شود.

تقی زاده  در ادامه گقت :ما بدنبال ۹۰ اجتماعی در رسانه ملی هستیم.  و بدنبال ایجاد این حرکت در شبکه های داستانی هستیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور ضمن تاکید بر اینکه امروز دولت باید خانه های سالمندی را سامان دهی کند تا نگاه جدیدی به دنیای بازنشستگی داشته باشیم.گفت:ما بدنبال اتفاقات جدیدی در عرصه بازنشستگی  هستیم و آینده ای با استراتژیهای جدیدی در حال تعریف می باشیم

وی در خاتمه گفت:امیدوارم در آینده نزدیک شاهد تغییر در ساختارها خواهیم بود. و در هر استان یک باشگاه در حال تعریف می باشیم

 

 

0 [1]
0 [1]