دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان:مقابله و امنیتی با عرضه و کاهش تقاضا، وفرهنگ سازی و پیشگیری دو بال مبارزه با مواد مخدر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: با رصد دقیق مأموران مبارزه با مواد مخدر هر ماه شاهد کشف و ضبط مواد در استان هستیم .

به گزارش البرز گلستان به نقل  روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان؛ سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرگان به ریاست سرپرست فرمانداری گرگان و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد .

در این جلسه “محمود روحانی‌فر” دبیر شورا گزارشی از آخرین وضعیت مواد مخدر در سطح جهانی و منطقه ای را ارائه کرد و بیان داشت: فعالیت‌ها و اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در سطح استان در حال انجام است و با رصد دقیق مأموران مبارزه با مواد مخدر هر ماه شاهد کشف و ضبط مواد در استان هستیم .

وی افزود: با توجه به اینکه ۵ تیر سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر است و کشور ایران به عنوان پرچمدار این موضوع از ۲۰ خرداد الی ۲۰ تیر به منظور کاهش این بلای خانمان سوز فعالیت های گسترده تری را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عوامل متعددی می توانند افراد را به سمت مصرف مواد مخدر سوق دهند، گفت: دو بال می تواند در امر مبارزه با این بلای خانمان سوز نقش آفرینی کند که اولین آن، مقابله ای و امنیتی و مقابله با عرضه است و دومین آن، کاهش تقاضا، فرهنگ سازی و پیشگیری می باشد .

در استان گلستان ۸۳ شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر جان گرانبهای خود را در این راه تقدیم انقلاب کرده‌اند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹ ق.ظ

دیدگاه