- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مکرمی مدیر عامل بانک رفاه گلستان درراستای حفاظت از اموال گرانقیت مردم و ایجاد امنیت از ایجاد صندوق امانت در بانک رفاه استان خبر داد

به گزارش البرز گلستان سومین جلسه کانونهای بازنشستگی صندوق بازنشستگی استان گلستان با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان و مکرمی مدیر عامل بانک رفاه استان مهندس شجاعی معاون مدیر کل منابع طبیعی استان و رو سای کانونها در خانه امید برگزار شد.

مکرمی مدیر شعب بانک رفاه استان اظهار کرد:بانک رفاه در حدود ۳۵هزار نفر مستمری بگیری و ۴۲ هزار مدد جو بهزیستی را تحت پوشش و ارائه  خدمات می کند.

وی افزود: ما در بانک دو طرح و ارائه خدمات که راهگشای عزیران بازنشسته  می باشد و الان بانکها الان با افتتاح حساب تسهیلات می دهد.

وی گفت بانک رفاه در راستای طرح طلایی ۷۵ درصد با افتتاح حساب بلند مدت  وام با نرخ ۱۲ درصد پرداخت می کند  و می توان این وام را به بستگان خود انتقال دهند.

مکرمی همچنین در بحث بیمه گفت ما می توانیم در بحث بیمه آتش سوزی نیز ورود پیدا کنیم و اعطای تسهیلات بدون سود در قالب طرح ربیع می باشد تا پایان سال ۹۷ می توان این وام را در صورت پرداخت قسط در یک روز زودتر بانک هیچ سودی را از سپرده گذار نمی گیرد و تا ۱۰۰ میلیون می توان در این طرح را پرداخت نمود و این طرح استقبال خوبی در بین بازنشستگان تامین اجتماعی داشته است.

وی گفت: درراستای ایجاد حفاظت از اموال مردم و ایجاد امنیت قسمتی در بانک رفاه به عنوان صندوق امانت ایجاد شده است تا ارائه خدمت شود. و روسای کانونها می توانند از طرح  های بانک  استفاده کنند  ودو شماره۰۹۱۱۱۷۵۴۶۹۳ مسئول بازیابی و ۰۹۱۱۱۷۵۶۴۹۶ در خدمت بازنشستگان جهت پاسخگویی به سوالات بانکی می باشد

مدیر شعب بانک رفاه استان در ادامه گفت:طرح سپرده طلایی به عنوان یک طرح موفق می باشد

0 [1]
0 [1]