شجاعی معاون منابع طبیعی گلستان :برای درک موقعیت بازنشستگان باید به خانواده و سازمان و جامعه در راستای احترام به حقوق آنان  آموزش های داده شود

به گزارش البرز گلستان سومین جلسه کانونهای بازنشستگی صندوق بازنشستگی استان گلستان با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان و مکرمی مدیر عامل بانک رفاه استان مهندس شجاعی معاون مدیر کل منابع طبیعی استان و رو سای کانونها در خانه امید برگزار شد.

مهندس شجاعی معاون منابع طبیعی استان  گفت :در کنار شما بودن باعت افزایش نعمت خداوند بر ما می شود وی افزود امروز روز بیابان زدایی می باشد با شعار سرزمین و آینده د را شناسید و یاد بگیرید چگونه می توان تغییر پیدا کرد.

وی افزود: در جامعه امروز ما کمتر کسی به فکر حفظ محیط زیست باشد و این یک دام اجتماعی برای مردم می باشد و شعار سال به معنی بازگشتبه سرزمین می باشد و در بابا محیط زیست نهادها ضابطه مند نیستند .

وی گفت تشدید جزیره گرما ناشی از رکود شکستن بنزین می باشد ومصرفبنزین ۶برابر مصرف جهانی می باشد.

شجاعی در ادامه گفت:ما باید جریان بیابان زدایی را رفع کنیم  و در استان ما الان پدیده ریز گرد داریم و شاید تا ۱۰ سال دیگر این عمل تشدید شود.

وی تاکید  کرد:تغییر مدیریت و اقلیمی باعث فرسایش بادی می شود.

شجاعی از بازنشستگان خواست بعنوان مروجان منابع طبیعی باشند

وی درادامه گفت ؛در دین مادر تکریم بازنشستگان آموزه های مختلفی ارائه شده است و پیشوایان دین تکریم انسان است .

معاون منابع طبیعی در ادامه گفت: ما برای درک موقعیت بازنشستگان باید به خانواده و سازمان مربوطه و جامعه در راستای احترام به حقوق بازنشستگان  آموزش های داده شود.

وی گفت :

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۰۳ ق.ظ

دیدگاه