- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان از صدور احکام حقوق ۹۷ بازنشستگان کشوری و پرداخت معوقات در خردادماه خبر داد

به گزارش البرز گلستان نشست روسای کانونهای  بازنشستگی استان گلستان امروز صبح با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمی مدیر شعب بانک رفاه استان گلستان  و قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی استان در محل خانه محل برگزار شد .

در این نشست جعفری اظهار کرد: کلیه احکام حقوقی سال ۹۷ بازنشستگان و مولفین استان گلستان صادر و معوقات این احکام نیز همراه با حقوق خردادماه قبل از عید  سعیدفطر پرداخت شد .

وی افزود: وراثی که تا کنون احکام آنان صادر نشده است با دردست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی  به مدیریت صندوق استان مراجعه کنند تا نسبت به صدور احکام حقوقی آنان اقدام شود.

جعفری در ادامه افزود: به منظور تکمیل و رعایت حال عزیزان بازنشسته، کلیه احکام در سامانه صندوق بازنشستگی و دفاتر پیشخوان و دستگاه مربوطه قابل دریافت می باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی  سپس گفت :این صندوق همچنین به منظور رفاه اجتماعی و تکریم ارباب رجوع بازنشستگان در نظر دارد کلاسهای متنوع آموزشی و فرهنگی و ورزشی و تغذیه سالمندی در خانه امید مرکز استانذ برگزار نماید.

وی از کلیه بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان گلستان خواست تا با حضور در این کلاسها حضور موثر داشته و نسبت به تامین اوقات فراغت خود اقدام کنند.

جعفری از کلیه دستگاههای اجرایی خواست که می توانند به منظور کاهش زمان برقراری حقوق بازنشستگان کارکنان خود نسبت به ارسال پرونده بازنشستگی آنان تا سه ماه زودتر اقدام نمایند تا موجب ائتلاف وقت و تضییع حقوق   و تاخیر در امر پرداخت  زمان برقرار حقوق نگردد.

 

0 [1]
0 [1]