- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

استاندار گلستان در جلسه شورای راهبردی ۱۴۰۴مطرح کرد:استفاده ار افراد با تجربه و کارشناس در تدوین آمایش سرزمین و برنامه های عملیاتی ضروریست

استاندار گلستان با تاکید ضرورت تدوین برنامه راهبردی استراتژیک استان اظهار کرد: استفاده ار افراد با تجربه و کارشناس در تدوین آمایش سرزمین و برنامه های عملیاتی ضروری است.

به گزارش البرز گلستان به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر سید مناف هاشمی ظهر امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، تصریح کرد: در سه ماه آینده با برنامه ریزی های انجام شده خروجی خوبی در زمینه استراتژیک استان خواهیم داشت.

وی سند آمایش سرزمینی را نقشه راه استان دانست و افزود: این سند می تواند در زمینه های مختلف رشد استان موثر باشد و حتی حضور سرمایه گذاران و نوع سرمایه گذاری آنها در استان باید بر اساس سند آمایش سرزمین صورت گیرد.

استاندار گلستان بر برگزاری کارگاه‎های مستمر در راستای تبیین سند آمایش در استان تاکید کرد و یادآور شد: نسبت به سند آمایش باید حساسیت ایجاد کنیم که با این اقدام یک مطالبه‎گری در جامعه به وجود می‎آید .

دکتر هاشمی با بیان اینکه ادبیات دولت تدبیر و امید نیز بر اساس سند آمایش سرزمینی است، گفت: دستگاه های اجرایی اقدامات خود را با سند آمایش سرزمین هماهنگ کنند و توجه داشته باشند که این سند به آیندگان مربوط می شود.

وی با اشاره به برگزاری ۷ رویداد بین المللی ورزشی در استان ، گفت : گلستان یکی از استان های مستعد ورزشی در سطح کشور است و برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در این استان می تواند زمینه رشد و توسعه ورزش قهرمانی را بیش از پیش فراهم آورد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: اگرچه گلستان قطب کشاورزی و دامپروری است اما در حوزه گردشگری و صنعت ،معدن و تجارت نیز گام‌های بزرگی در این استان برداشته شده است.

دکتر هاشمی با تاکید مجدد بر ضرورت توجه و فراهم کردن شرایط برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط مدیران و مردم تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا سرمایه‌گذار، این استان را برای سکونت و سرمایه‌گذاری انتخاب کند.

وی جذب سرمایه گذار و همایش سرمایه گذران را از اولویت های خود در استان دانست و افزود: دستگاههای اجرایی طرحهای کوچک خود را در غالب برنامه اصلی استراتژیک بگنجایند.

0 [1]
0 [1]