دیدارمدیران مسئول سامانه خبری سورم سرا و هفته نامه صبح گلستان و البرز گلستان در تعامل رسانه ای با یکدیگر/جوادی:رسانه ها بستر توسعه همه جانبه خواهند بود

رسانه  ها بستر توسعه همه جانبه خواهند بود.

مدیران مسئول سامانه خبری سورم سرا و پایگاه خبری البرز گلستان در تعامل رسانه ای با یکدیگر دیدار داشتند.

البرز گلستان/محمدصالح افتخاری مدیر مسئول پایگاه خبری البرز گلستان و مدیر هفته نامه صبح گلستان در دیدار با جوادی بالاجاده مدیر سامانه اطلاع رسانی سورم سرا -بالاجاده ، به اهمیت و جایگاه خاص رسانه ها در مسیر توسعه و رشد همه جانبه استان و منطقه پرداختند و رسانه ها را گوشهای شنوای مردم و مطالبه گر مطالبات از مسءولین دانستند .

در این نشست رسانه ای به رویکرد رسانه های منطقه و استان و نقش موثر انان در کمک و مشاورت دهی به مدیران برای رفع مشکلات و موانع و خدمات رسانی بهتر به مردم و جامعه پرداختند و انسجام فعالیتهای رسانه ای برای رشد و توسعه منطقه و استان را ضروری دانستند .

عبدالرسول جوادی بالاجاده مدیر مسئول سامانه اطلاع رسانی سورم سرا نیز ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه استان و منطقه به اهمیت انسجام رسانه ای با محوریت خدمت به جامعه و مردم و با شعار رسانه “مردم محور” به عنوان مهمترین رکن جامعه اشاره کردند و عملکرد رسانه ها را در تبیین ، سیاستگذاری ، هدایت و چگونگی اجرای برنامه ها و مهمتر از همه نظارت هوشمندانه بر عملکرد مسئولان بر چگونگی خدمات رسانی به مردم با اهمیت خواند .

جوادی رسانه ها را چراغ های روشن برای هدایت افکار عمومی و بیان کننده خدمات نظام مقدس به عنوان زبان گویای نظام و منعکس کننده مطالبات جامعه به مدیران دانست.

جوادی عرصه فعالیت رسانه ها در شرایط موجود و در مقابل هجمه های رسانه های بیگانه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی را خود عین جهاد فرهنگی دانستند و رسانه ای را موثر دانستند که بتواند در مقابل این هجمه های رسانه ای با عملکردی قوی و بنیادی وارد میدان شود و “دیدبان و سنگرنشین” خاکریز اول جبهه فرهنگی باشد .

جوادی در ادامه به محرومیت استان گلستان در زوایای صنایع و مناطق سرمایه گذاری صنعتی و عدم برخوردی از صنایع بزرگ پرداختند و نقش رسانه ها در بیان و معرفی قابلیتها و پتانسیلهای موجود اقتصادی بالاخص صنعت نوپای گردشگری با توجه به مواهب الهی جنگل، دریا، دشت وآب و هوای مناسب و از سویی هم مرزی با کشورهای حاشیه دریاری خزر با اهمیت خواند و عملکرد خوب رسانه ها میتواند در باروری اقتصادی و توسعه ای استان موثر باشند .

جوادی از ارتباطات دو سویه و تعامل رسانه ای رسانه های استان در همه فضاهای فکری و جناحی و حزبی برای اهدافی مشترک چون رشد و توسعه همه جانبه استان را با اهمیت خواند و اعلام کرد رسانه ها میتوانند امین ترین مشاورین و مستحکمترین ارتباطات بین مردم و مسئولان و بالعکس باشند .

جوادی بالاجاده به عملکرد خوب رسانه فعال البرز گلستان و ظهور خوش رنگ و موثر هفته نامه صبح گلستان در منطقه و ارتباط و اعتماد خوب مردم و مسئولان دانستند و تلاشهای رسانه ای عزیزان این سامانه و پایگاه بالاخص تلاشهای فرهنگی و ارزشی برادر بسیجی محمد صالح افتخاری را ارج نهاده و شایسته سپاسگزاری خواندند .

افتخاری مدیر هفته نامه صبح گلستان نیز به قدمت بیش از یک دهه فعالیت رسانه ای سامانه سورم سرا و نقش موثر جناب جوادی بالاجاده برای خدمات رسانی به مردم منطقه و استان در سنگرهای مختلف خدمتی پرداختند و بیان کرد الحمدالله اعتماد عمومی جامعه به رسانه های منطقه بسیار بالا و خوب است و این ظرفیت مردمی را در راه خدمت به مردم و جامعه استفاده شود .

در این دیدار رسانه ای به برخی از مسائل روز منطقه و استان و فعالیتها و عملکرد گروهها نیز پرداخته شد .

گروه فرهنگی سامانه ســـورَم ســرا-بــالاجـــاده
? @SoramSara ?

https://t.me/soramsara/18781

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵ ب.ظ

دیدگاه