آشنایی با هنرمندان شعبده باز مطرح ایران (این قسمت معرفی مجتبی آبزین)

به گزارش گروه خبر البرز گلستان در راستای معرفی هنرمندان مطرح شعبده باز کشور ایران  که توانسته اند در سطح شهرها و استان های کشور  این هنر مفرح و شاد آفرین را به نمایش بگذارند و به نوعی با هدایت استاد بزرگ شعبده ایران جناب اقای کریمی  توانسته است با استعداد یابی در بین جوانان ایران زمین نسبت به شناسایی آموزش و هدایت و نظارت این جوانان فصل جدیدی در عرصه معرفی این هنر برداشته که شاید در سالیان نه چندان دور شاهدنتیجه موفق آمیز این شناسایی و معرفی این هنرمندان علاوه بر سطح کشور در سطح بین المللی بتوانند پرچم ایران عزیز را به احتزاز در آورند.

در این قسمت به معرفی یکی از جوانان علاقمند این حرفه به نام مجتبی آبزیان می پردازیم .

زندگینامه مجتبی آبزین

مجتبی آبزین متولد تیرماه ۱۳۷۲ تهران. در ۱۲ سالگی با یک شعبده باز که جهت اجرا به مدرسه اشان دعوت شده بود آشنا و علاقمند به این هنر شد. او در ۱۴ سالگی با چند حرکت ساده که از مجیک شاپ تهیه کرده بود شروع به اجرای شعبده نمود و در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت بصورت خودجوش هنر شعبده را حرفه ای دنبال کند . از آنجا که آبزین علاقه ی زیادی به اجراهای “دیوید بلین” شعبده باز معروف دارد اجراهایش را بصورت خیابانی ( استریت مجیک) به نمایش می گذارد

آبزین تا کنون در چندین رستوران مدرن تهران اجرای حضوری و رخ به رخ (کلوس آپ ) به نمایش گذاشته است و حضار را متحیر و مورد تشویق قرار گرفته است تا جایی که آشنایان به و به او لقب “دیوید بلین” داده اند . آبزین نزدیک به دو سال است که به شعبده های صحنه ای و ذهن خوانی روی آورده و در سالن های تهران به اجرا می پردازد .
.
آبزین می گوید : تا زمانی که بتوانم این هنر را ادامه خواهم داد و برای شاد کردن دوستان و اطرافیانم در هر جا و هر مکانی بی مقدمه شعبده بازی اجرا خواهم کرد چون از شاد کردن آنها احساس آرامش می کنم .

)

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱ ق.ظ

دیدگاه