مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان در نشست با انجمن صنفی جایگاهداران استان: ارتقا ء کیفیت خدمات به مشتریان، هدف مشترک جایگاه داران استان و پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان

ارتقا ء کیفیت خدمات به مشتریان، هدف مشترک جایگاه داران استان و پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان

باهدف ارتقا کیفیت خدمات به مصرف کنندگان بعنوان یکی از مطالبات حقوق شهروندی، جلسه مشترکی با حضور مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان و انجمن صنفی جایگاهداران استان برگزار شد.

به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی در این نشست مدیر عامل و اعضا هیات مدیره انجمن صنفی ، ضمن تبریک انتصاب به مدیر منطقه، آمادگی همه جانبه کلیه اعضا را جهت ارایه خدمات با کیفیت به مصرف کنندگان اعلام و برنامه اقدام مشترک را باتوجه به ظرفیتهای استانی مورد تاکید قرار دادند.
بر پایه این گزارش عیسی افتخاری، مدیر منطقه نیز با اذعان به اهمیت استان گلستان بعنوان یکی از قطبهای مهم گردشگری کشور، رسالت مشترک مجاری عرضه بعنوان پیشخوان خدمات سوخترسانی مستقیم به عموم مردم و شرکت را در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری برشمرده و برایند این تعامل سازنده را دستیابی به منافع مشترک تلقی نمود.
در ادامه این نشست طرفین وضع موجود و مطلوب مجاری عرضه را مورد بحث و بررسی قرار داده و خواستار استمرار چنین نشستهایی در آینده شدند.
گفتنی است شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان با دارا بودن ۷۲ باب جایگاه عرضه فراورده های مایع و ۵۹ باب جایگاه CNG روزانه بطور متوسط ۱ میلیون و ۳۰۰ هزازر لیتر بنزین ، ۵۸۰ هزار لیتر نفتگاز و ۶۵۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی فشرده (CNG) را از طریق این مجاری عرضه در استان توزیع می نماید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳ ب.ظ

دیدگاه