- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

آشنایی باهنرمندان شعبده باز مطرح ایران ( این قسمت محمد اسماعیل آبادی ملقب به (طوفان بیرجند)

محمد در اجراهایش سعی می کند با تنوع و نوآوری مخاطبان را تحت تأثیر قراردهد

 

به گزارش البرز گلستان در راستای معرفی هنرمندان مطرح علم شعبده بازی ایران  که توانسته اند به عنوان یک عضو هنری فعال  در سطح کشور دست به شهرت بزنند  و این حرفه را به عنوان یک هنر مهیج و نشاط آور معرفی کنند و اینکه خوشبختانه با همکاری استاد بهروز کریمی پدر شعبده بازی ایران این استعدادها در جای جای ایران شناسایی شده اند در این قسمت به معرفی محمد اسماعیل آبادی ملقب به (طوفان بیرجند) از هنرمندان صاحب سبک و اخلاق مدار در عرصه هنر شعبده بازی می باشد

 

 بیوگرافی محمد اسماعیل آبادی ملقب به (طوفان بیرجند)
طوفان متولد اول فروردین ۱۳۵۰ در بیرجند می باشد . از همان کودکی علاقه زیادی به کارهای تردستی و سرگرمی داشت. در دوران مدرسه نیز در کارهای نمایش و تئاتر همکاری می کرد.
در ۲۳ سالگی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج پسری به نام فرشاد است .
نخستین کارحرفه‌ای طوفان در ۱۲ سالگی‌اش انجام شد و او در این سن برای مردم زادگاهش به اجرای نمایش پرداخت و اندکی بعد از آن توانست به انجمن شعبده‌بازان ایران راه یابد و ازسوی آنان پذیرفته شود.
دوران سربازی را میتوان دوران اوج شروع کارش دانست.اولین استادی که با طوفان شروع به کار کرد استاد بهروز کریمی بود که نقش اساسی و مهمی در شکل گیری شعبده بازی او داشت.
از جمله دیگر استادان شعبده باز طوفان میتوان به مجید فارانوس ، کارلو ، گالاگالا و علی بابا و… نام برد.

محمد در اجراهایش سعی می کند با تنوع و نوآوری مخاطبان را تحت تأثیر قراردهد و این ویژگی برجسته باعث شده تا مردمان زیادی او را بشناسند.
طوفان با سفرهای متعدد خارجی و اجرا در آن کشورها به تجربیات خود افزده است .
و در کنار پیشکسوتان تلاش زیادی برای ساماندهی این هنر در استان خراسان دارد و همواره برای تربیت شاگردان خود تلاش می کند و شعبده بازان توانا و موفقی را پرورش دهد ..

 

[1]

+1 [2]
-4 [2]