هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان از آزادی بیش از یکهزار و ۸۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و تصادف با کمک خیران ، رضایت شاکیان و پرداخت وام از سال ۸۹ تا کنون از زندان خبر داد

گلریزان گلستانی ها برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد// چشم انتظاری ۴۰۰ خانواده برای بازگشت عزیزان شان
البرز گلستان با همت خیران بیش از ۶۰۰ میلیون تومان برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان جمع آوری شد .
رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم گلریزان دیشب گرگان گفت : حدود ۴۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های گرگان و گنبد ، چشم به راه کمک خیران هستند و امیدواریم با کمک خیران تعدادی از این افراد تا پایان ماه مبارک رمضان از زندان آزاد شوند .
هاشمیان با قدردانی از همت و نیت خیر ، نیکوکاران استان افزود: خیران با مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ، از آسیب های اجتماعی که خانواده های زندانیان را تهدید می کند می کاهند .
هاشمیان در ادامه سخنان خود گفت: مشارکت در کارهای خیر، گذشت و مهربانی را در جامعه فراگیر می کند و این همان چیزی است که برای آرامش و بالابردن آستانه تحمل جامعه به آن نیازمندیم .
هاشمیان به مردم و خیران اطمینان داد : کمک های آنان فقط برای زندانیان جرایم غیرعمد و دیون مالی هزینه خواهد شد .
وی با بیان این که گلریزان فقط مربوط به ماه مبارک رمضان نیست افزود : افراد در طول سال می توانند با پرداخت کمک های نقدی خود به شماره حساب ۰۱۰۶۰۰۲۹۷۵۰۰۵ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۸۴۳۹ به نام ستاد دیه استان نزد بانک ملی ، واریز و در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت کنند.
هاشمیان گفت : از سال ۸۹ تا کنون بیش از یکهزار و ۸۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و تصادف با کمک خیران ، رضایت شاکیان و پرداخت وام از زندان آزاد شده اند .
وی افزود : پارسال با کمک خیران ، و ستاد دیه ۳۰۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند.
این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود گفت : با وجود کاهش جرایم در بخش های مختلف استان ، محکومین مالی افزایش یافته است که نشان می دهد باید مسئولان اجرایی برای توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال تلاش کنند که خوشبختانه با وحدت موجود بین مردم و مسئولان ، گلستان مستعد جذب سرمایه گذار است .
جشن گلریزان مرکز استان دیشب با حضور خیران و مسئولان قضایی و اجرایی استان در گرگان برگزار شد .

پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان
http://dadgostari-gs.ir

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۹ ب.ظ

دیدگاه