معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان در راهپیمایی روز قدس شهرستان کردکوی:برگزاری راهپیمایی روز قدس نماد وحدت همه مسلمانان و آزادگان جهان است

البرز گستان/ راهپیمایی گرامیداشت روز قدس با حضور محمود ربیعی معاون استاندار،قدمنان فرماندار کردکوی شاعری امام جمعه ،جمالی مدیر کل مدیریت  بحران استان و گروههای گوناگون مردم شهر کردکوی و روستاهای شهرستان  برگزار شد.

این مراسم از میدان انقلاب شروع و تا مصلای نماز جمعه شهر کردکوی ادامه یافت باحضور گسترده اقشارمختلف مردم از جمله  بازاریان،فرهنگیان،روحانیون، کشاورزان و….. همراه شده بود؛ محمود ربیعی معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به نحوه شکل گیری رژیم صهیونیستی اسرائیل در سرزمینهای اشغالی فلسطین و نقش استعمار انگلیس و استکبار جهانی در بوجود آوردن این غده سرطانی در خاورمیانه گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس نماد وحدت همه مسلمانان و ازادگان جهان و  نشانه همدلی و همراهی با ملت مظلوم فلسطین است.

وی به سابقه مبارزاتی مردم ایران بر علیه استکبار جهانی بویژه آمریکا اشاره کرد و افزود ؛ ملت ایران راه آزادی و ازادگی خود را به رهبری امام خمینی انتخاب کرد و آماده پرداختن هزینه های استقلال و  آزادی خود و ملتهای مسلمان جهان است.
وی به تلاشهای مذبوحانه آمریکا در خروج از برجام  اشاره کرد و گفت؛ چهل سال مبارزه و جنگ و تحریم استکبار جهانی تا کنون خللی در اراده اهنین ملت ایجاد نکرده و در سایه رهبری داهیانه مقام معطم رهبری و تدبیر  و مدیریت درست امور ریاست محترم جمهور ملت ایران بار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد که ذره ای از حقوق حقه ی خود کوتاه نمی آیند.وی در ادامه با اشاره به مذاکرات فشرده مقامات جمهوری اسلامی با کشورهای اروپایی و دیگر قدرتهای جهانی تصریح کرد ؛ملت قهرمان ایران تا اخرین لحظه از حقوق ملی و منطقه ای خود دفاع خواهد کرد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم قطع نامه ای در محکومیت اسرائیل جنایتکار و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا  قرائت شد و با تکبیر الله اکبر حاضران مورد تایید و تاکید قرار گرفت.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵:۴۹ ق.ظ

دیدگاه