- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان :در سال گذشته ۷۷ نفر از مددجویان آزادشده واجد شرایط در مجموع بیش از ۱۸میلیارد ریال برای اشتغال پایدار از تسهیلات بهره‌مند شدند

در سال گذشته ۷۷ نفر از مددجویان آزاد شده واجد شرایط جمعا به مبلغ ۱۸۲۲۵۰۰۰۰۰۰ ریال جهت اشتغال پایدار از تسهیلات بهره مند شدند.

به گزارش البرز گلستان به نقل روابط عمومی اداره کل زندانهای استان رضوانی مدیرکل زندانها گفت : در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ودر چارچوب سیاست ها و خط مشی های مصوب شورای اجتماعی کشور دورههای آموزشی ویژه همسران و فرزندان زندانیان در حوزه های پیشگیری از طلاق ،پیشگیری از اعتیاد و ارتقای مهارتهای اخلاقی و زندگی زندانهای استان با شرکت تعداد ۷۵۰ نفر از خانواده های مددجویان برگزار گردید.

همچنین مرکزخدمات اجتماعی و مراقبت بعداز خروج زندانیان استان در راستای ایجاد اشتغال فراگیر و پایدار برای زندانیان آزادشده با همکاری بانک های و موسسات مالی طرف قرارداد برابراعتبار ابلاغی از سوی اداره کل اقدامات تامینی سازمان زندانهای کشور اقدام نمود.

مدیر کل زندانها افزود در سال گذشته ۷۷ نفر از مددجویان آزاد شده واجد شرایط جمعا به مبلغ ۱۸۲۲۵۰۰۰۰۰۰ ریال جهت اشتغال پایدار از تسهیلات بهره مند شدند. وی در ادامه از پرداخت هزینه تحصیلی به ۸۲ نفر از فرزندان زندانیان و کمک نقدی و سبد کالا سایر کمک های غیرنقدی به تعداد۲۸۱ نفر به خانواده های مددجویان خبر داد.

در راستای اجرای برنامه های فرهنگی ویژه خانواده زندانیان آزاد شده در سال گذشته تعداد ۹۴ از خانواده ها به اردوی فرهنگی اعزام و تعداد ۶۸۳ بسته فرهنگی(قرآن ،مفاتیح،کتاب و غیره) نیز به خانواده زندانیان آزادشده اهدا گردید.

رضوانی مدیر کل زندانها از مشارکت موسسات خیریه، بانکهای عامل، تعامل و تفاهم با کمیته امداد حضرت امام (ره)، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سه مرکز حمایتی انجمن در شهرستانهای گرگان، گنبد، آزادشهر جهت رفاه حال خانواده های نیازمند و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خبر داد.

0 [1]
0 [1]