- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

جلسه شواری راهبری و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار استان

البرز گلستان،جلسه شواری راهبری و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آیت الله  نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان هاشمی استاندار  گلستان  و حجت السلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر اعضا برگزار گردید.

در این جلسه هاشمی استاندار گلستان اظهار کرد : بایستی در چهل سالگی انقلاب دستاوردهای انقلاب اسلامی را به دنیا ارائه بدهیم که برای دنیاتکان دهنده است. باید قدمهای بلندتری با توجه سنوات قبل  برای انجام مراسم امسال برداریم

وی افزود:باید در حوزه های مختلف برای جوانان کار کنیم . باید جوانان ما باور کنند که نظام جمهوری اسلامی چه دستاوردهایی داشته است .  ضمن آنکه دشمنان هم اهداف بزرگتر برای ما دارند- جوانان اگر بپذیرند ، همراهی شان بهتر می شود . فضای کار خودمان را در سال جاری باید متفاوت ببینیم تمامی دستگاههای اجرائی باید با تمام توان پای کار بیایند ضمن آنکه باید کار را مردمی ببینیم و ما مسئولان باید ابتدا خودمان را تغییر دهیم.
استاندار گلستان در ادامه تاکید کرد : در سال ۹۷ با توجه به اینکه دشمن هدفگذاری کرده ، باید خواسته های بحق مردم تامین گردد.
وی همچنین بیان کرد:پیروزیهای ۴۰ سال گذشته را بطور صحیح به مردم بازگو کنیم . افراد خوشنام و صاحب نظر را به استان دعوت کنیم . اگر ما مسئولین وارد میدان شویم مردم هم خوب  ورود پیدا می کنند.
در ادامه آیت ا… نورمفیدی اظهار کرد:همه از خداوند استمداد بخواهیم که همانطور یکه در این چهل سال ما را یاری کرده ، انشالله کمک کند از این گردنه عبور کنیم.
وی افزود:اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با توجه به واقعیت های موجود چه کار می توانیم بکنیم، این کار های شکلی (چراغانی و…) که در گذشته انجام شد ممکن است در حال حاضر اثر معکوس داشته باشد. باید تفکر کنیم ،

نماینده ولی فقیه  دراستان سپس تاکید کرد:امروز دیگر جای دعوی سیاسی نیست به مصلحت نظام نیست ، اگر دلسوز انقلاب هستیم ، همه نیروها باید احساس کنند که جائی دارند . رویه هائی که داشتیم باید تغییر کند.
وی همچنین گفت :کار های محتوئی ، تغییر رویه ها ی بنیادی باید در سال جاری انجام شود تغییر رویه ها معنایش آزادی در فعل حرام برای مردم نیست . وباید  از نیروهای اصیل بهره گیری و تجارب  آنان را در بین جوانان  بازگو کرد ضمن آنکه باید  مقایسه اصول انقلاب و دستاوردهای آن صورت گیرد.

0 [1]
0 [1]