- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

اهدایک دستگاه پنل خورشیدی بصورت رایگان توسط اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری گلستان به یکی از بهره برداران مرتع شهرستان آق قلا

به گزارش البرز گلستان/در راستای تشویق و ترغیب بهره برداران به استفاده از انرژی های نو ، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آق قلا با هماهنگی وهمکاری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان گلستان یک دستگاه پنل خورشیدی را بصورت رایگان به یکی از بهره برداران مرتع این حوزه اهداء نمود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آق قلا در همین ارتباط به پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل علت اهداء این پنل خورشیدی به یکی از بهره برداران حوزه شهرستان آق قلا را مشارکت مطلوب ایشان در امر احیاء مراتع عنوان نمودند .

در همین رابطه مهندس اورمزگفت : آقای آنه اراز دلیجه از مرتعداران مرتع منگالی پایین با اجرای پروژه ذخیره نزولات آسمانی وبذرپاشی در سطح ۶۲ هکتار همکاری خوب و مطلوبی با اداره داشتند به همین دلیل این پنل خورشیدی جهت نصب و بهره وری از آن درمحل دامداری ایشان بصورت رایگان اهداء گردید.

شایان ذکر است مبلغ تمام شده پنل خورشیدی حدود ۲۱۰۰۰۰۰۰ ریال(دو میلیون ویکصدهزار تومان) بوده که کل مبلغ توسط دولت (اداره منابع طبیعی)تامین گردیده است.

0 [1]
0 [1]