- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

آشنایی با هنرمندان شعبده باز مطرح ایران(این قسمت علیرضا استارمی با نام هنری استار مجیک)

از کارهای حرفه ای شعبده باز جوان  علیرضا استارمی میتوان به رانندگی با چشمان و دستان بسته با خودرو و تراکتور به طول ۱۵ کیلومتر با روشی متمایز و منحصر به فرد اشاره کرد

البرز گلستان در راستای آشنایی با هنرمندان مطرح ایران در عرصه هنر شعبده بازی سعی شده است هر بار یکی از این افراد توانمند در این عرصه‌هاکه توانسته است  چراغ این هنر را در چهار گوشه ایران زمین روشن کند به مردم ایران زمین معرفی گردند

همچنین این هنرمندان توانسته اند هنر شعبده بازی را در مناسبت ها و مراسمات  به نمایش بگذارند و آنچه که نمی شود هرگز نادیده گرفت نقش ارزنده و قابل باور استاد توانمند این هنر دکتر بهروز کریمی پدر شعبده بازی ایران می باشد.

وی سعی و تلاش کرده تا هنر مندان واقعی این عرصه را به جامعه هنری ایران معرفی کند تا چراغ این هنر در سطح بین المللی بتابد و در این قسمت به معرفی جوان خوش اخلاق شعبده بازی علیرضا استارمی می پردازیم  تا جوانان که به این هنر علاقمند هستند بتوانند با استفاده از تجارب این هنرمندان گامهای جدی تری بردارند.

  • بیوگرافی علیرضااستارمی
    برنده مقام اول شعبده بازی،دیپلم افتخار،تندیس ستاره طلایی جشنواره
    در دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور

اگر نام علیرضااستارمی را در میان شعبده بازان و طرفداران شعبده بازی بیاورید،اول تصویر یک شعبده باز فعال و دوم تصویر نویسنده کتاب های شعبده بازی ترسیم میشود،
او متولد ۱۳۶۹ ،با نام هنری (استارمجیک)است.
او از طریق برنامه های تلویزیون و چند بار مشاهده حضوری،شیفته این هنر و از ۱۴ سالگی وارد عرصه شعبده بازی شد.پس از چندی باپدرشعبده بازی ایران(دکتر بهروز کریمی)آشنا شد و در کنار او و دیگر استادان همچون زنده یاد قاسم یاری و عباس آرمین که هر کدام شیوه های متفاوتی در هنر شعبده بازی دارند،آموزش های لازم را فراگرفت. از همان ابتدا علاقه و استعداد خود را در زمینه شعبده بازی رونمایی کردو به شکل حرفه ای این هنر را دنبال کرد.استارمجیک در سال ۱۳۸۶(زمانی که ۱۷ سال داشت) به شکل رسمی به عضویت انجمن شعبده بازان ایران درآمد و اولین اجرای خود را در تالاری در گیشای تهران آغازکرد. طولی نکشید با کسب تجربه و مشاوره از اساتید هنرمند خوددر نهادها و ارگان های مختلف به اجرای برنامه در استیج پرداخت.

استارمجیک علاوه بر شعبده بازی، دستی هم در نویسندگی دارد.او در سال ۱۳۸۹ کتاب(اسرار اعجاز آمیز شعبده بازی) و همچنین در سال ۱۳۹۲ برای اولین بار در ایران کتاب جادویی شعبده بازان را به تالیف درآورد.به نقل از دکتر بهروز کریمی، علیرضااستارمی تنها شعبده بازی است که طی چند سال اخیر در زمینه تالیف کتاب از خودش اثری ماندگار باقی گذاشته است.

استارمجیک در سال ۱۳۹۲ موفق به دریافت مدرک(آی اِم سی) شعبده بازی و ورود به عرصه بین المللی شد‌ و همزمان با تاسیس مجیک شاپ رسمی هنرجویان زیادی را زمینه شعبده بازی جذب کرد.

موفقیت این شعبده باز روز به روز افزوده شد تا آنجایی که توانست در رسانه ملی، برنامه های متعددی به شکل زنده و تولیدی برای مردمان این مرزوبوم به نمایش بگذارد.

از کارهای حرفه ای این شعبده باز میتوان به رانندگی با چشمان و دستان بسته با خودرو و تراکتور به طول ۱۵ کیلومتر با روشی متمایز و منحصر به فرد اشاره کرد.
وی در دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور در گروه منتالیزم پیمان موفق به کسب مقام‌اول شعبده بازی،دیپلم افتخار و تندیس ستاره طلایی جشنواره شد.

تهیه خبر امیرعلی افتخاری عضو انجمن شعبده بازان بین

0 [1]
0 [1]