- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

طهماسبی معاون استاندار گلستان:اتحاد نیروهای مسلح مایه افتخار کشور است

معاون استاندار گلستان:اتحاد نیروهای مسلح مایه افتخار کشور است
البرز گلستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اتحاد نیروهای مسلح را مایه افتخار و عزت جهموری اسلامی ایران عنوان کرد.
علی اصغر طهماسبی در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان در قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به علت سردادن شعار «نه شرقی، نه غربی» مَطلع نظر دشمنان به ویژه امریکای جنایتکار بوده، هست و خواهد بود.
طهماسبی ضمن بیان اینکه جنگ میان مستضعفین و مستکبرین همیشه در تاریخ بوده و هست، گفت: کشور ما امروز با سه تهدید «نظامی و سخت»، «نوین و فناورانه» و «مردم محورانه» مواجه است.
وی افزود: در جنگ حدود ۲۱۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده ایم که از این تعداد ۱۵۵ هزار شهید در جبهه ها و حدود ۵۰ هزار شهید در بمباران دشمنان به شهادت رسیده اند.
وی خاطرنشان کرد: در کنار شهدا، ۱۴۰ هزار جانباز و ایثارگر و ۴۰ هزار آزاده سرافراز بخشی از برگ زرین افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان به موفقیت های منطقه ای جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: پیش از انقلاب ۶۰ هزار مستشار استکبار جهانی در ایران فعالیت داشتند اما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، مستشاران مردمی ما در فراسوی مرزها و منطقه در کشورهای مسلمان خدمت می کنند.
طهماسبی افزود: اگر ایران تا دیروز قربانی تروریسم بوده امروز در فرامنطقه و فرامرزها تروریست ها را تعقیب می کند و به سزای اعمالشان می رساند.
وی با اشاره به اظهارات ضد ایرانی اخیر وزیر امور خارجه امریکا گفت: وزیر خارجه نادان امریکا ۱۲ شرط برای جمهوری اسلامی می گذارد که از این تعداد ۷ شرط مربوط به سپاه پاسداران انقلاب است و این موضوع نشان دهنده اقتدار نظامی و دفاعی ایران است.
وی با تمجید از اتحاد موجود در میان نیروهای مسلح اظهار کرد: اگر در اوایل دهه شصت و دفاع مقدس میان نیروهای مسلح ما شکاف ایجاد شده بود امروز خوشبختانه ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در کنار یکدیگر همچون ید واحد قرار گرفته اند و مایه عزت و افتخار نظام هستند.

خبر محمد یزدانی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به توانمندی های نظامی کشور بیان کرد: در حوزه دفاعی و نظامی با اقتدار وارد عرصه بین المللی شده ایم و با احدی تعارف و سر سازش نداریم.
علی اصغر طهماسبی تصریح کرد: دشمن در ماجرای برجام فهمید که ایران دست برتر را دارد و به فرموده مقام معظم رهبری، ما حتی اگر بمب اتم هم داشته باشیم از آن استفاده نخواهیم کرد.
طهماسبی در پایان گفت: جمهوری اسلامی، نظام ۴۰ سال پیش نیست و به همت دلاورمردی های نیروهای مسلح و مردمی و به کوری چشم دشمنان به سوی جامعه آرمانی پیش خواهد رفت.

 

0 [1]
0 [1]