مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران:رسانه ها در تقویت فرهنگ خرید کالای ایرانی نقش مهمی ایفا می کنند

مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران:رسانه ها در تقویت فرهنگ خرید کالای ایرانی نقش مهمی ایفا می کنند

البرز گلستان/مشاور پژوهشی و رسانه ای مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: رسانه ها نقش مهم و اثرگذاری را در تقویت فرهنگ خرید کالای ایرانی بین آحاد جامعه ایفا می کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان، سیدافشین گنج بخش در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان گلستان اظهار داشت:  خرید جالای ایرانی باید به فرهنگ تبدیل شود و این مهم با همدلی و کمک همه بخش ها به ویژه رسانه ها محقق می شود.

وی افزود: باید به گونه ای این حس در بین مردم ایجاد شود که خرید کالای ایرانی به چرخه اقتصاد کشور و حمایت از تولید کمک می کند.

به گفته وی مردم باید بدانند که حمایت از تولید داخلی به معنای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای فرزندان این مرز و بوم است.

گنج بخش با اشاره به اینکه احساس مسئولیت در قبال خرید محصول داخلی می تواند در تقویت این فرهنگ نقش بسزایی داشته باشد یادآور شد:  مادامی که این احساس مسئولیت در بین آحاد جامعه ایجاد نشود حمایت واقعی از کالای ایرانی صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: بدون تردید خرید محصول داخلی همراه با افزایش کیفیت کالاها از سوی تولیدکنندگان خواهد بود و فضای رقابتی خوبی در کشور ایجاد خواهد شد.

مشاور بانوان کارآفرین مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز در این بازدید گفت: استان گلستان از نظر تعداد زنان کارآفرین در جایگاه خوبی در کشور  قرار دارد.

پریچهر سلطانی افزود: تمام تلاش ها باید انجام شود تا شاهد حضور بیشتر زنان کارآفرین در شهرک ها و نواحی صنعتی باشیم.

وی ادامه داد: مشوق ها و مزایای خوبی برای حضور زنان کارآفرین در شهرک های صنعتی پیش بینی شده است و از همه این افراد برای سرمایه گذاری صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی دعوت می کنیم.

وی نقش زنان را در فعالیت های اقتصادی موثرارزیابی کرد و افزود: طی سالهای اخیر با حمایت های دولت زنان حضور پررنگ تری در عرصه اقتصاد داشته اند.

مشاور پژوهشی و رسانه ای و همچنین مشاور بانوان کارآفرین مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی آق قلا، کردکوی، بندرگز و گرگان ۲ بازدید کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۴ ب.ظ

دیدگاه