- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان : سازمان اوقاف نباید به متولیان موقوفات سخت گیری کند و با آن ها تعامل داشته باشد

البرز گلستان/ نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: سازمان اوقاف نباید به متولیان موقوفات سخت گیری کند و با آن ها تعامل داشته باشد.آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی عصر یکشنبه در پنجاه و ششمین همایش اعطاء جایزه موقوفه البرز، اظهار کرد: امروز به دو دلیل در این مراسم شرکت کرده ام نخست به خاطر روح مرحوم البرز که چنین وقفی را انجام داده و دیگر دانش‌آموزان نخبه ای که مدیریت آینده کشور به  دست آن هاست.

وی افزود: وقف بسیار مهم است اما مشروط بر این که در اهداف علمی اتفاق بیفتد، اگر در راه امام حسین (ع) هم وقف می‌شود باید متناسب با شرایط روز جامعه باشد.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: علما و روحانیون باید مردم را برای ترویج وقف با اهداف متعالی تشویق کنند.

وی تصریح کرد: چند سال پیش بانویی از روستای «سرخنکلاته» گرگان وقفی در زمینه انرژی هسته‌ای انجام داد که این نشان از رشد فرهنگ وقف در کشور است.

آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: تذکر من به سازمان اوقاف این است با متولیان وقف و واقفان تعامل داشته باشند و سخت‌گیری نکنند.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: مشکلات کشور در نگاه سطحی بزرگ است اما با نگاه عمقی پی خواهیم برد که ایران پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در خصوص برجام تصریح کرد: برجام دستاورد خوبی برای ما داشت، هم این که کشور ایران در برابر ۶ غول صنعتی دنیا به مذاکره نشست دستاورد کمی نبود، امروز ترامپ اعلام می کند که آمریکا اشتباه کرده است.

وی با بیان این که آمریکا در دنیا علیه ما ایران هراسی به راه انداخته بود، گفت: دنیا با خروج آمریکا از برجام به صداقت ایران پی برد.

0 [1]
0 [1]