- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس رحیمی مدیرعامل گاز گلستان:سرمایه اساسی هر سازمان داشتن نیروی انسانی توانمند و سرمایه این نیروها فکرشان است

 البرز گلستان/طی مراسمی با حضور مهندس مومنی مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران ،ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار،مدیران دستگاههای اجرایی،نظامی وانتظامی  ،اعضاء هیئت مدیره و جمعی از کارکنان گاز گلستان که در محل سالن اجتماعات  شرکت برگزار گردید ،مهندس محمد رحیم رحیمی بعنوان مدیر عامل جدید شرکت گاز استان گلستان منصوب و از زحمات وتلاشهای ارزنده مهندس جمال لیوانی مدیرعامل سابق این شرکت که به افتخار بازنشستگی نایل شدند قدردانی بعمل آمد  .
مهندس رحیمی مدیرعامل گاز گلستان نیز با قدردانی از ابراز لطف و اعتماد مهندس مومنی و همچنین استاندار و مدیران ارشد استانی ،به ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان و برنامه های کاری خود در تصدی مسئولیت جدید پرداخت.
 
مهندس رحیمی  با اشاره به اینکه سرمایه اساسی هر سازمان داشتن نیروی انسانی توانمند  و سرمایه این نیروها فکرشان است اظهار داشت:خوشبختانه شرکت گاز در این زمینه قابلیتهای زیادی دارد و امیدوارم در ادامه راه با حمایت مسئولین استان و تلاش  ومشارکت کارکنان  خدوم این شرکت بتوانم پاسخ اعتماد مبذول شده را با همکاری و مشارکت همه جانبه کارکنان شرکت به نحو احسن ادا کنم.   

گفتنی است در این مراسم حکم مدیرعامل جدید گاز گلستان توسط مدیر گازرسانی شرکت ملی گازایران به ایشان اهداء شد و از خدمات مهندس جمال لیوانی نیز تجلیل بعمل آمد.
خبر مسلم افتخاری

 

0 [1]
0 [1]