- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر هاشمی استاندار گلستان در آیین بزرگداشت مقام معلم استان: درمان امروز آسیب های اجتماعی در جامعه ما از راههای آموزشی و پرورشی و ورزشی می باشد

به گزارش البرز گلستان سی و چهارمین یادواره بزرگداشت مقام معلم امروز با حضور دکتر هاشمی استاندار گلستان و مدیران دستگاههای اجرایی و معلمان نمونه داستانی در کانون طاها گرگان برگزار شد.

در این همایش استاندار گلستان  ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد:از همه معلمین تقدیر می کنم که در ارتقا ما نقش داشتند.

وی افزود:ارج نهادن به جایگاه مقام معلم جایگاه مهمی است و هرکسی نمی تواند به آن برسد و آینده توسعه شهرها در دست معلمان می باشد.

دکتر هاشمی سپس گفت:  دولتمردان امروز ما دانش آموزان سابق بودند و همه ثمره تلاش معلمان می باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان سپس گفت:ما معلمان بزرگی داشتیم که بزرگترین آن حضرت امام و رهبری و شهدا که معلمین واقعی بودند که ما بتوانیم اهداف آنان را ادامه بدهیم.

وی گفت :پروژه معلمی پروژه سختی است برای دولت و یکی از وزارتخانه های که مسئولیت سخت دارند وزارت آموزش و پرورش می باشد وبه بهترین وضع در حال مدیریت می باشند.

هاشمی افزود دولت پیگیری مشکلات حوزه معلمین می باشند و ما در استان همان شیوه را پیگیری می کنیم.

وی ضمن تاکید  به گوهری مدیرکل اموزش گفت:تحولات همراه با انتظار است و کار دوستان بسیار سخت می باشد  باید راهکارهای بدهند که رضایتمندی را به هر روشی در استان افزایش بدهند هر چند در استان عقب ماندگیهای در کلاسهای       در س مناطق محروم می باشد و مدیران مناطق محروم را با مرکز استان یکسان ببینند.

هاشمی خواستار استفاد از خیرین و بنیاد برکت و سائر خیرین در راستای تجهیز مدارس در مناطق محروم شد.

وی در ادامه گفت :نوسازی مدارس استان بسیار خوب می باشد و تلاش خوبی صورت گرفته است و ما  بدنبال اولین می باشیم  و در مو قع خداحافظی آنچه رضایتمندی خدا در آن بود.

استاندار گلستان در مورد استفاده از موقعیت خیرین گفت:فرصت خوبی در خیرین مدرسه ساز بوجود آمده و ستادهای خوبی فعال شده و باید در ۱۴ شهرستان فعال شود و فرمانداران و شهرداران در کنار خیرین می باشند

وی گفت:امروز بزرگترین آسیب برای جامعه ما مواد مخدر و شرارت و آسیب های اجتماعی می باشد که در مان آن آموزشی و پرورشی و ورزشی می باشد وباید روشنگری در این زمینه اتفاق بیفتد.

دکتر هاشمی همچنین افزود:می شود مدارسی که در موقعیت تجاری قرار گرفته با فروش آن می شود چندین مدرسه ایجاد کرد و استاندار ی در تراکم و کاربری آماده همکاری می باشد.

استاندار گلستان در ادامه گفت:موفقیت شما می تواند استعدادهای شما را شکوفا کندو استعدادهای علمی باید پیدا و شکوفا شود.

 

0 [1]
0 [1]