- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دیداراحمدی فرماندار بندرگز به همراه مدیر صندوق بازنشستگی گلستان از باز نشستگان فرهنگی/احمدی: بازنشستگان سرمایه های علمی هر کشوری هستند که باید از تجربیات آنان استفاده شود

البرز گلستان? به مناسبت گرامیداشت هفته معلم ، احمدی فرماندار بندرگز به همراه جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان وحامد احمدی رییس آموزش و پرورش بندرگز  و هئیت همراه با خانواده های حسن عادلفر ، مرحوم حاج دوستعلی احمدی لیوانی و مرحوم عبدالصمد امامی از بازنشستگان فرهنگی بندرگزی دیدار و گفت و گو کرد.

، فرماندار بندرگز در این دیدارها با گرامیداشت سالروز شهادت آیت اله مطهری و بزرگداشت روز معلم گفت : معلم درهر مقطعی مورد تکریم و احترام است زیرا موفقیت جامعه و دانش آموزان نشات گرفته از تلاش آنان است.

“حسین احمدی” افزود: اگر روز شهادت شهید والامقام استاد مطهری را به عنون روز معلم نامگذاری کردند به خاطر فکر و اندیشه آن شهید بزرگوار بود.

وی با اشاره به اهمیت حرفه معلمی ادامه داد: هر شخصیتی که در طول تاریخ توانسته ، یک خدمت ماندگاری را به جامعه ارایه دهد پشت آن معلمی وجود داشته که راهنمای آن بوده است.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : نیروی انسانی متخصص مهم ترین سرمایه در هر کشوری محسوب می شود که این مهم بدست با ارزش معلمان بدست می آید.

احمدی ادامه داد: بازنشستگان سرمایه های علمی هر کشوری هستند که باید از تجربیات آنان استفاده شود.

0 [1]
0 [1]