- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مردم ایران، مدیون چشمان بیدار و هوشیار سربازان گمنام امام زمان(عج) /هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گرامی باد

نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) کمتر از مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس نیست

البرز گلستان/شرح آنلاین – سربازان گمنام امام زمان(عج) لقبی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به کارمندان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی لقب دادند و بر لزوم حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند اسلام و انقلاب در جمهوری اسلامی تاکید فرمودند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) لقبی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به کارمندان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی لقب دادند و بر لزوم حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند اسلام و انقلاب در جمهوری اسلامی تاکید فرمودند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تا به امروز اقدامات بسیار ارزشمندی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور، انجام و روز به روز بر اقتدار و صلابت ایران اسلامی به عنوان یک جزیره امن در منطقه ناامن خاورمیانه افزوده شده است.

اکثریت قریب به اتفاق جامعه،سربازان گمنام امام مهدی(عج)  را نمی‌شناسند ولی همه روزه تاثیر و نقش مهم این قشر در ایجاد امنیت پایدار برای جامعه را به خوبی لمس می کنند.

مردم ما از صمیم قلب و با نهایت خلوص و ایمان خود دعا می‌کنند که خداوند متعال تمامی تامین کنندگان امنیت کشور بویژه سربازان امام زمان(عج) را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت پایدار در کشور و منطقه را موفق گرداند.

 به راستی، گمنامی با خون و گوشت سربازان حضرت ویعصر(ع) عجین شده و در عین گمنامی اقدامات  فعالیت های بسیار ارزشمندی در راستای تامین منافع ملی همچون دستگیری عبدالمالک ریگی،سرکرده گروهک تروریستی شرق ایران و جاسوس های متعدد، نفوذ در اپوزیسیون خارج از کشور و سرویس های جاسوسی بیگانگان و مقابله با توطئه چینی دشمنان در فضای مجازی انجام داده اند و روز بروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای(مدظله) تقویت کرده اند.

رهبر معظم انقلاب همچنین در بسیاری از سخنان گرانبهای خود بر اهمیت نقش این عزیزان در حوزه های مختلف کشور تاکید داشته اند و  خدمات برجسته سربازان گمنام را خدمتی گرانبها در فعالیت های کشور دانستند. مجموعه این عوامل سبب شد تا شورای فرهنگ عمومی کشور نیز در تقویم رسمی کشور نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) را روز سرباز گمنام امام زمان نامگذاری کند تا از نیروهای خدوم وزارت اطلاعات قدردانی شود.

 بر خلاف تصور برخی ها، فعالیت های وزارت اطلاعات محدود به حوزه خاصی نیست تا جایی که این سربازان بیدار نظام توانسته اند در ارتباط با   نفوذ در اپوزیسیون خارج از کشور و سرویس های جاسوسی بیگانگان،مقابله با توطئه چینی دشمنان در فضای مجازی، شناسایی و برخورد قانونی با شرکت های هرمی غیرقانونی، ‌زمین خواری و بخصوص مقابله با مدعیان دروغین نقش آفرینی کنند.

  انشاء‌الله آن روز نیز نزدیک است که امام خوبان، حضرت امام مهدی(عج) با پرچم “یا لثارات الحسین” و  با ندای «انا المهدی» بیاید و دیگر سربازان گمنام ایشان در ایران اسلامی گمنام نباشند.

به امید آن روز …..

یادداشت: سید مرتضی مرتضوی

0 [1]
0 [1]