- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیر کل زندانهای گلستان در دیدار کارکنان زندانهای استان با نماینده ولی فقیه: زندانبانی شغل بسیار سخت و طاقت فرسا و نیاز به مسئولیت پذیری و تعهد بالایی دارد

مدیر کل زندانهای گلستان در دیدار کارکنان زندانهای استان با نماینده ولی فقیه، گفت: زندانبانی شغل بسیار سخت و طاقت فرسا و  نیاز به مسئولیت پذیری و تعهد بالایی دارد

البرز گلستان به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: دیدار مدیران و مسئولین اداره کل زندانهای استان گلستان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در محل دفتر نماینده ولی فقیه در گرگان برگزار شد.

علیرضا رضوانی، مدیر کل زندانهای استان گلستان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان، گفت: زندانبانی شغل بسیار سخت و طاقت فرسا و  نیاز به مسئولیت پذیری و تعهد بالایی دارد.

وی در ادامه افزود: نقش زندانها در باز پروری، آموزش زندانیان ، ایجاد امنیت و آرامش در زندانها برکسی پوشیده نیست و علاوه بر زندانیان نسبت به جامعه نیز ثمر بخش است.

مقام عالی زندانهای استان افزود: اساس کار در زندانها بر عمل ایثار و جهاد است و کارکنان باید علاقه، انگیزه و توانایی کار را داشته باشند.

وی افزود: جهت ایجاد فضای مطلوب در زندانها  اقدامات مناسبی به همت و مجاهدت کارکنان شریف و ساعی انجام گرفت.

رضوانی در پایان اقدامات فرهنگی و تربیتی، بهداشت و درمان، آموزش و قضائی و اقدامات مرکز مراقبت بعد از خروج را بطور اختصار بیان نمود.

سپس آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صادقانه مجموعه کارکنان زندانها، اظهار داشت: نحوه برخورد با زندانیان باید با رأفت اسلامی و ایجاد طراوت و شادابی باشد و به نمونه ای از اقدامات ائمه و پیشوایان دینی در خصوص نحوه برخورد با زندانیان اشاره نمود.

خبر حمید رضا یزدانی

0 [1]
0 [1]