مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان در دیدار با هزارجریبی نماینده گرگان در مجلس:در سالهای اخیر تلاشهای خوبی برای افزایش ضریب نفوذ مخابراتی در استان صورت گرفته است

نشست صمیمی مدیر مخابرات منطقه گلستان با نماینده مردم گرگان و آق قلا

البرز گلستان نشست صمیمی مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با مهندس هزارجریبی نماینده مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این نشست که در محل دفتر مهندس هزارجریبی نماینده مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی انجام شد ، مسائل مرتبط با مخابرات این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت .

در ابتدای این نشست نماینده مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مهندس شهمرادی مدیرمخابرات منطقه گلستان به جهت توسعه خدمات مخابراتی در استان به ویژه در شهرستان گرگان در خصوص وضعیت مخابرات روستاهای حوزه انتخابیه خود مواردی را مطرح نمود.

مهندس هزارجریبی در ادامه از تلاشهای همکاران و کارکنان مجموعه مخابرات منطقه گلستان هم تقدیر کرد و و برای کمک به مجموعه مخابرات منطقه گلستان در خصوص مسائل مرتبط با مجلس شورای اسلامی ،شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام آمادگی نمود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان در ادامه این نشست طی گزارش کوتاه و مختصری از روند اقدامات و فعالیتهای مخابرات شهرستان گرگان و استان گلستان، از زحمات و پیگیرهای مهندس هزارجریبی نماینده مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس تقدیر کرد.

مهندس شهمرادی اولویت کاری مخابرات را رضایتمندی مشترکان دانست و گفت: در سالهای اخیر تلاشهای خوبی برای افزایش ضریب نفوذ مخابراتی در استان صورت گرفته است.

خبر محمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۳ ب.ظ

دیدگاه