حسینی دادستان مرکز استان گلستان به دادستان های سراسر استان : در برخورد با فساد اداری قاطع ورود و مدیران متخلف را ، تحت پیگرد قانونی قرار دهید .

رفع مشکل مردم رویکرد دادستان ها در احقاق حقوق عامه
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خطاب به داستان های سراسر استان ؛
البرز گلستان حفظ حقوق عامه ، امنیت و جلوگیری از نفوذ سه مقوله ایست که دادستان ها امسال باید با جدیت دنبال کنند .
حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی خطاب به دادستان ها از آنان خواست : در حفظ حقوق عامه ، رفع مشکلات مردم را اولویت قرار دهند و فقط به نامه نگاری اکتفا نکنند و هر جا تخلفی مشاهده کردند ورود کنند .
سید رضا سیدحسینی به دادستان های سراسر استان تکلیف کرد : در برخورد با فساد اداری قاطع ورود کنند و مدیران متخلف را ، تحت پیگرد قرار دهند .
سیدحسینی گفت : در مواردی مانند استفاده از سلاح در درگیری ها دادستان ها باید با قاطعیت برخورد کنند و حتی اگر شاکی وجود نداشته باشند عامل تیر اندازی شناسایی و سلاح را توقیف کنند .
سید حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به فضای مجازی هم گریزی زد و گفت : امروز دشمن با القای ناکارآمدی برخی مدیران و مسئولان به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم است و به همین دلیل نباید اجازه دهیم برخی مطالبی بیان کنند که خوراک مناسبی برای بیگانگان فراهم شود .
دادستان مرکز استان با تاکید بر این که دستگاه قضایی با متخلفان در هر جایگاه و مقامی که باشند قاطعانه و بدون اغماض برخورد می کند گفت : در عین حال با کسانی هم که تا زمان قطعی نشدن احکام و ثابت نشدن اتهام در دادگاه اقدام به نشر اکاذیب و تشویق اذهان عمومی در فضای مجازی می کنند برخورد خواهیم کرد .
سید حسینی ، کادر سازی را از دیگر وظایف دادستان ها برشمرد و گفت : باید قضات توانمند شناسایی و از ظرفیت های آنان برای ارتقای محاکم استفاده شود .

پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان

خبر محمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶ ق.ظ

دیدگاه