احمدی فرماندار شهرستان بندر گز در شورای اداری شهرستان:سرمایه عظیم کشور ، اعتماد مردم به نظام است که اگر این اعتماد سلب شود به پیشرفت نخواهیم رسید.

 

احمدی فرماندار شهرستان بندر گز در شورای اداری شهرستان:سرمایه عظیم کشور ، اعتماد مردم به نظام است که اگر این اعتماد سلب شود به پیشرفت نخواهیم رسید.

به گزارش البرز گلستان اولین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال ۹۷ با حضور فرماندار بندرگز ، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ، مدیران ادارات ، نهادها و بانک های عامل شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، فرماندار بندرگز در این نشست با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۷ توسط رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی ، گفت : استفاده از کالای ایرانی می تواند نجات بخش تولید داخلی باشد و هر یک از ما در حوزه مسئولیتی خود باید بتوانیم برای تحقق شعار سال حداکثر بهره وری را داشته باشیم.

“حسین احمدی” با بیان اینکه برنامه ‌ریزی‌ های لازم برای تحقق شعار امسال توسط مسئولان اجرایی شهرستان بندرگز در حال انجام است ، تاکید کرد : از همه ظرفیت‌ های شهرستان برای کمک به تحقق هر چه بهتر شعار امسال استفاده شود.

وی اظهار داشت : شعار امسال بخشی از سیاست اقتصاد مقاومتی است که اگر به درستی به آن توجه کنیم در تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته موفق خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : تکریم ارباب‌رجوع باید سرلوحه کارمسئولان قرار گیرد زیرا خدمت به مردم و حل مشکلات آنان فلسفه وجودی دستگاه های اجرایی است.

احمدی با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است ، افزود: مسایل و مشکلات به گونه ای پیگیری شود که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : سرمایه عظیم کشور ، اعتماد مردم به نظام است که اگر این اعتماد سلب شود به پیشرفت نخواهیم رسید.

رییس شورای اداری شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان در نوروز ۹۷ تقدیر کرد و افزود : نوروز امسال یک میلیون و ۱۵۵ هزار و ۲۵۴ مسافر و گردشگر از جاذبه های تفریحی ، تاریخی ، طبیعی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

احمدی یادآور شد : افزایش ورود مسافران و گردشگران برای ما حامل پیام های مهمی است که نشان از استعداد گردشگری و ظرفیت های بندرگز است و باید آنها را ارتقا دهیم.

وی در ادامه گفت : در سال ۹۷ طرح های گردشگری ، پیگیری مشکلات اقشار آسیب پذیر و جذب اعتبارات مناسب برای پیشگیری یا کاهش آسیب های اجتماعی و مساله اشتغال از مهمترین اولویت های شهرستان بندرگز است.

فرماندار بندرگز در سخنان پایانی خود ، بر پیگیری مدیران در جذب و تخصیص اعتبارات دستگاه‌های اجرایی مربوطه تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این نشست گفت : برای تامین بسیاری از هزینه های آموزش و پرورش با مشکل مواجه هستیم و باید از فرصت های مناسب برای درآمدزایی استفاده کنیم.

گوهری راد افزود : باید از دهیاران و شوراهای محلات کمک گرفت تا هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند و آنانکه ترک تحصیل کرده اند؛ به مدرسه بازگردند.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۴:۰۸ ب.ظ

دیدگاه