مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران در لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ گرگان:دشمن با توان هزار برابری نتوانست در جنگ با ما پیروز شود

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران در لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ گرگان::دشمن با توان هزار برابری نتوانست در جنگ با ما پیروز شود

به گزارش البرز گلستان مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران:دشمن با توان هزار برابری نتوانست در جنگ با ما پیروز شود
مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان اذعان کردند با وجود توان هزار برابری نتوانستند ایران را در جنگ شکست دهند.
سردار خسرو عروج در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ گرگان با اشاره به اقتدار رزمندگان ایران در دفاع مقدس گفت: مختصات جنگ به اندازه ای دقیق و قابل ارزیابی است که پس از پایان آن، کتاب ها و فیلم های بسیاری درباره آن نوشته و ساخته شده است.
سردار عروج افزود: جنگ از جمله مهمترین علوم نظری دنیاست و سند جنگی از نظر علمی جزو مهمترین اسناد دنیا هستند.
وی در ادامه اظهار کرد: دشمنان درباره جنگ تحمیلی علیه ما می گویند با توان ۱۰۰۰ به یک به ایران حمله کردیم اما نتوانستیم ریشه آن را بر کنیم.
مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: غربی ها با بررسی دلایل این شکست به این نتیجه رسیدند که رزمندگان ایرانی از شعور انسانی بالایی برخوردار هستند و وصیت نامه شهدا این موضوع را ثابت می کند.
سردار عروج در ادامه به ذکر خاطره ای از امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام در دیدار با جمعی فرماندهان جنگ خطاب به آنها فرمودند فرمانده این میدان خداست و تا زمانی که شما به همدیگر رحم کنید خداوند هم به شما رحم می کند.
وی در پایان به تببین ابعاد شخصیتی همرزم خود، شهید صیاد شیرازی اشاره و خاطرنشان کرد: شهید صیاد مرد میدان جنگ و نمونه بارز مردان الهی بود و هرکس او را می دید آرامش پیدا می کرد.

خبر مسلم افتخاری

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۸ ب.ظ

دیدگاه