- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر نهضتی رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در دیداربا فرمانده سپاه نینوای استان ازآمادگی کامل دانشگاه پیام نور در استفاده از پتانسیل های علمی و تحقیقاتی خود در زمینه طرح های مشترک فرهنگی و اجتماعی استان خبرداد

دکتر نهضتی رئیس دانشگاه پیام نور گلستان ازآمادگی کامل دانشگاه پیام نور در استفاده از پتانسیل های علمی و تحقیقاتی خود در زمینه طرح های مشترک فرهنگی و اجتماعی استان خبرداد

به گزارش البرز گلستان دکتر سید بهروز نهضتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان، با سردار صادقی، فرمانده سپاه نینوای استان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نهضتی در این دیدار با تبریک فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت به فرمانده سپاه استان ، به تدوین طرح منسجم فرهنگی دانشگاه پیام نور استان گلستان در سال ۱۳۹۷ اشاره کرد و افزود: دانشگاه پپام نور آمادگی کامل دارد از پتانسیل های علمی و تحقیقاتی خود در زمینه طرح های مشترک فرهنگی و اجتماعی استان استفاده نماید.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به طرح شهید شوشتری سپاه که اقدامات مناسبی از سوی سپاه در قالب این طرح صورت گرفته است و نیز لزوم بررسی علمی بخش آسیب شناسی اجتماعی این طرح تاکید کرد: در این زمینه کارهای مهم علمی و تحقیقاتی در این دانشگاه صورت گرفته است که می تواند مورد استفاده نهادهای مرتبط قرار گیرد.
وی با ابراز رضایت و تشکر از عملکرد بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان و تقدیر از انسجام و همدلی این نهاد با دانشگاه پیام نور گفت: این انسجام و هماهنگی باعث شده است تا دانشگاه بتواند ظرفیت های بیشتری نسبت به گذشته در انجام طرح های فرهنگی و اجتماعی استان مشارکت نماید.
سردار صادقی، فرمانده سپاه نینوای استان گلستان نیز در این دیدار با ابراز تشکر از همت و دغدغه دانشگاه پیام نور در انجام امور فرهنگی و اجتماعی و نیز تقدیر از داوطلب شدن دانشگاه در ورود به موضوع آسیب های اجتماعی استان، با اشاره به جزییات فعالیتهای صورت گرفته درطرح شهید شوشتری افزود: از سال ۱۳۹۳ تا کنون با استانداری گلستان در خصوص شناسایی مناطق آسیب پذیر استان و نیز اقدامات ایجابی در این مناطق بحث و بررسی و اقدامات لازم صورت گرفته است.
ایشان بر لزوم مشارکت سپاه استان با دانشگاه پیام نور در جهت استفاده از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی دانشگاه در موضوعات مختلفت فرهنگی و اجتماعی از جمله طرح شهید شوشتری تاکید کرد.
گفتنی است در این دیدار حجه الاسلام دکتر زارعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر نادری، رئیس مجتمع قشر اساتید دانشگاه های استان و مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور، مهندس تیموری، مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور استان و تنی چند از مدیران دانشگاه نیز حضور داشتند.

  1. خبر مسلم افتخاری