احمدی فرماندار شهرستان بندر گزدرستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان:باحضور فعال و پویای جوان درعرصه های مختلف،توسعه‌ به شکلی هدفمند وپایدار درجامعه تحقق می یابد

اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بندرگز در سال ۹۷ با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

البرز گلستان/ فرماندار بندرگز در این نشست گفت : جوانان به عنوان سرمایه و آینده سازان کشور باید به سمت برنامه های هدفمند سوق داده شوند.

“حسین احمدی” اظهار داشت : با حضور فعال و پویای جوان در عرصه های مختلف ، توسعه‌ به شکلی هدفمند و پایدار در جامعه تحقق می یابد.

وی  تصریح کرد : شناسایی و احصاء نیازهای جوانان و بررسی خواسته‌های آنان از الزاماتی است که باید برنامه‌ریزی شده پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب در این حوزه رسید.
فرماندار بندرگزخاطرنشان کرد : برنامه‌ریزی‌ها باید به سمتی پیش برود که نسبت به حجم جمعیتی نیازها شناسایی و دستگاه‌های متولی به سمت رفع نیازهای جوانان در حوزه‌های مختلف اقدام کنند.

احمدی اظهار کرد : دولت کمک و همراهی سازمان های مردم نهاد را در دستور کار قرار داده است و از هیچ تلاشی برای مشارکت مردم در حل امور مربوط به خود چشم پوشی نخواهد کرد.

وی در سخنان پایانی خود ، بر حمایت از تیم های ورزشی شهرستان در رقابت های کشوری ، پیگیری حضور تیم کشتی بندرگز در رقابت های لیگ دسته یک کشور و برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی و تجلیل از ورزشکاران و نخبگان تاکید کرد.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۹ ب.ظ

دیدگاه