مدیر کل استاندارد گلستان خبر داد:پلمب ۶۰ دستگاه آسانسورغیر استاندارد طی بازدیدهای دوره ای بازرسان اداره کل استاندارد گلستان

مدیر کل استاندارد گلستان از پلمب ۶۰ دستگاه آسانسورغیر استاندارد طی بازدیدهای دوره ای بازرسان این اداره کل در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش البرز گلستان به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی گفت: سازمان ملی استاندارد ایران بازرسی های ادواری را به منظور جلوگیری از نصب آسانسورهای فاقد استاندارد الزام کرده که در کل کشور صورت می گیرد و در همین راستا در استان گلستان در سال گذشته نیز طی این بازرسی ها  ۶۰ دستگاه آسانسورمراکز دولتی، عمومی و بعضا مسکونی به علت نداشتن ایمنی و استانداردهای لازم پلمب شدند.

دبیرشورای استاندارد گلستان با ارائه آمار پلمب آسانسورها به تفکیک شهرستانی گفت:در سال گذشته در گرگان ۵۳ دستگاه،گنبد،علی آبادکتول و کردکوی هر کدام یک دستگاه و آق قلا ۴ دستگاه آسانسور غیر استاندارد پلمب شد.

مدیرکل استاندارد گلستان ادامه داد: با توجه به هشدارهایی که به مالکین و مدیران ساختمانها در خصوص عدم نصب آسانسور غیر منطبق با استاندارد های لازم داده می شود، باز هم شاهد نصب آسانسورهای غیر ایمن توسط شرکتهای غیر مجاز در ساختمانهای عمومی هستیم.

فرمانی در پایان افزود: حوزه آسانسور به دلیل اهمیت و حساسیت، همکاری همه دستگاهها را می طلبد و در راستای حفظ ایمنی شهروندان این همکاری از سوی دستگاه های اجرایی استان ضرورت دارد و لازم است شهروندان هم هنگام نصب آسانسور حتما به شرکتهایی که مجاز به نصب هستند مراجعه کنند.

محمدیزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۳ ب.ظ

دیدگاه