نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با شورای هماهنگی راه و شهر سازی استان :در ساخت وساز وبهسازی شهرها،احیاء معماری اسلامی و سنتی در بافت تاریخی و فرسوده شهرهای استان باید در دستور کار باشد

البرز گلستان/نماینده ولی فقیه در استان گلستان:توسعه و پیشرفت استان گلستان درگروه تلاش مضاعف مدیران است
نماینده ولی فقیه در استان گلستان در جمع مدیران شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و مسکن استان گلستان که به مناسبت سال جدید در بیت ایشان حاضر شدند گفت : با تلاش مضاعف مدیران استان وعنایت خداوندشاهد توسعه و پیشرفت استان خواهیم بود.
به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه محبوب گرگان در این دیداربیان داشت : باید تلاش شود قولهایی که در حوزه حمل و نقل به مردم داده شده اجرایی شود اگر چه بخشی از آنها عملی شده است .
ایشان ادامه داد : علیرغم کارهای انجام شده در ساخت وساز وبهسازی شهرها،احیاء معماری اسلامی و سنتی در بافت تاریخی و فرسوده شهرهای استان با توجه به دستور و تاکید ریاست محترم جمهور باید در دستور کار باشد.
وی افزود :استفاده از سرمایه گذاران در حوزه های مختلف ازقبیل راه آهن، منطقه آزاد تجاری و اقتصادی اینچه برون و بنادر و کشتیرانی جهت رشد و توسعه اقتصادی واشتغالزایی منطقه بعنوان یک استان گردشگری از دیگر اموری است که این شورا باید مد نظر قرار دهد.
در ادامه این جلسه مهندس محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گزارش مبسوطی از عملکرد شورا و اعضاء را درسال ۹۶ ارائه نمود.
رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی ومسکن استان گلستان در پایان این دیدار: اظهار امیدواری کرد با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده در شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و مسکن در سال ۹۷ اقدامات خوبی با مساعدت های مسئولین عالی رتبه استان و تخصیص اعتبارات در این حوزه اجرایی خواهد شد.

خبر حمیدرضا یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۳ ق.ظ

دیدگاه