سرتیپ معمار باشی ارشد نظامی آجا در استان گلستان از اجرای بیش از ۵۰ برنامه جهت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی در استان گلستان خبر داد

به گزارش البرز گلستان نشست خبری امیر سرتیپ معمار باشیارشد نظامی آجا در استان گلستان امروز صبح  در محل با اصحاب رسانه استان به مناسبت روز ۲۹ فروردین روز ارتش برگزار شد.

معمار باشی در این نشست اظهار کرد:دشمنان انقلاب سعی کردند با عواملی که در پیروزی انقلاب نقش داشتند مقابله کنند و نقش ارتش بعنوان یک نقش اساسی و ارزشمند  و پیوستن ارتش به ملت در بحبوحه انقلاب همه شاهد بودند افرادی همانند شهید صیاد شیراز که فرمانده بی بدیل و بزرگ ارتش بوده است.

وی افزود:دشمنان انقلاب در اوئل انقلاب شعار انحلال ارتش می دادند و اولین شهید ارتش در این راستا شهید قرنی بوده است .و حضرت امام با نامگذاری ۲۹ فروردین بعنوان روز ارتش و اهدای درفش ایران اسلامی این روز را اعلام وتولد دیگری را در ارتش رقم زدند.

معمار باشی در ادامه گفت:ارتش در تمامی غائله های دشمنان نظام شرکت و ۸ سال در کنار مردم با دشمنان مملکت و تقدیم بیش از ۴۶۰۰۰ هزار نیروی ارتش نیروی زمینی نشان از وابستگی ارتش به نظام و ملت بوده است و بعد از آن با آموزش جوانان و حفظ حدود و ثغور مملک در تلاش بودند.

وی افزود در روز ۲۹ فروردین چهارشنبه اجرای مراسم رژه پرشکوه ارتشیان با همکاری همه عزیزان برگزار می شود.وی گفت:دشمنان نظام با ایجاد جنگ های نیابتی سعی در مقابله با کشور مان دارند و لی ارتش با کمک سپاه و مرزبانان و سائر نهادها توانسته است امنیت پایداری در کشور ایجاد کند.

فرمانده لشکر ۳۰ گرگان همچنین تاکید کرد:امیدواریم به یمن با برکت امام زمان و تلاش و مجاهدتهای مرد م  بتوانیم در امر سازندگی و امنیت و آسایش برای مردم نقش خود را به نحو احسن اجرا کند.

وی همچنین از برنامه های روز ارتش اجرای بیش از ۵۰ برنامه برای گرامیداشت ارتش نام بردن که شروع آن با گرامیداشت شهادت صیاد شیرازیانجام می شود و هم اندیشی فرماندهان و حضور در گلزار شهدا و دیدار با علمای استان و نماینده ولی فقیه و شرکت در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان در مصلحتهای نماز جمعه و شرکت فرماندهان در دانشگاهها و مدارس و دیدار با خانواده شهدای ارتش

وی افزود در روز ۲۹ فروردین چهارشنبه اجرای مراسم رژه پرشکوه ارتشیان با همکاری همه عزیزان برگزار می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۹ ق.ظ

دیدگاه