- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سرپرست شرکت گازاستان گلستان از پیشرفت ۳۰ درصدی اجرای پروژه خط تغذیه مسیرجاده قدیم گرگان-کردکوی خبر داد

مهندس رحیمی سرپرست شرکت گازاستان گلستان با حضور در محل اجرای پروژه خط تغذیه  مسیر جاده قدیم گرگان- کردکوی از روند پیشرفت آن بازدید بعمل آورد.

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی،مهندس رحیمی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت در این رابطه گفت:با هدف تقویت زیرساختهای گازرسانی و تامین پایدار جریان گاز روستاهای مسیر خط و همچنین ایجاد ظرفیت برای صنایع مستقر و واحدهای صنعتی که درآینده تاسیس خواهند شد اجرای این خط را برنامه ریزی نموده و در دست اجرا  داریم.

 
وی افزود:خوشبختانه  در بازدید بعمل آمده روند اجرایی پروژه مذکور بسیار خوب بوده  و مطابق برنامه در حال انجام است و تاکنون افزون بر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.
 
ایشان در ادامه تصریح کرد:طول مسیر پروژه  حدود  ۲۶ کیلومتر با لوله گذاری به قطر ۱۰ اینچ می باشد ودرطول این مسیر ۳ ایستگاه تقلیل فشار TBS  شامل ۲ ایستگاه به ظرفیت  ۱۰ هزار و یک ایستگاه نیزبه ظرفیت ۲۰ هزارمتر مکعب بر ساعت پیش بینی شده است.
 
 سرپرست شرکت گازاستان گلستان درپایان اظهارداشت: درمجموع برای اجرای این خط تغذیه مبلغی معادل  ۸۲ میلیارد ریال هزینه برآورد شده که بخشی از آن  اجرایی و بخشی نیز کالایی می باشد که ازمحل اعتبارات عمرانی شرکت هزینه خواهد شد.

 

0 [1]
0 [1]