- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان از بررسی مطالبات حوزه شهری و روستای شهرستان گنبد در حوزه راه وشهرسازی در ابتدای سال ۹۷ خبر داد.

طی نشستی مطالبات حوزه شهری و روستای حوزه راه وشهرسازی شهرستان گنبد بررسی شد » اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

البرز گلستان مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان از بررسی مطالبات حوزه شهری و روستای شهرستان گنبد در حوزه راه وشهرسازی در ابتدای سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس “حسین محبوبی” مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل گفت: در این جلسه ،که روز گذشته در محل فرمانداری شهرستان گنبد برگزار شد موضوعات مسکن مهر ،کمربندی گنبد و بهسازی جاده های روستایی شهرستان مطرح و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردید.

محبوبی در این گفتگو افزود: با توجه به وسعت و پراکندگی و عدم توسعه متوازن در راههای روستایی حوزه شهرستان گنبد ،اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان با در نظر گرفتن این موارد اقدامات خوبی را در این حوزه اجرایی نموده است .

وی ادامه داد:آسفالت ۱۷/۵ کیلومتر راه روستایی و در دست اجرا داشتن احداث و بهسازی۲۷/۵ کیلومتر راه روستای در سالجاری از جمله اقداماتی است که با توجه به عدم تخصیص اعتباراجرا و در حال اجرا در شهرستان گنبد می باشد.

مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان : از پروژه های مهم این شهرستان به  اجرای مطالعه احداث کمربندی گنبد که از دغدغه های چندین ساله مرم این شهرستان است  خبر داد و گفت در صورت تخصیص اعتبار لازم عملیات احداث کمربندی گنبد در سالجاری اجرایی میشود.

گفتنی است در این جلسه مهندس غراوی معاونت امور عمرانی استانداری گلستان،دکتر قرجه طیار نماینده  مردم شهرستان گنبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندارویژه گنبد، مدیران کل حوزه عمرانی استانداری و مدیران وروسای استانی و شهرستانی مربوطه حضور داشتند.

مسلم افتخاری

0 [1]
0 [1]