- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

محمدابراهیم شربتی فعال رسانه ای گلستان/ بندرگز در ایام نوروز معبر و توقفگاه هزاران نفر از مسافران و زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع)

البرز گلستان/✍️ بندرگز به لحاظ واقع شدن در مسیر مشهد مقدس در ایام نوروز همواره معبر و توقفگاه هزاران نفر از مسافران و زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) است و مسوولان این شهرستان شرایط استقبال از مسافران را فراهم کرده اند.

به گزارش سایت خبری البرز گلستان از بندرگز ، “محمدابراهیم شربتی” فعال رسانه ای  گلستان در یادداشت خود آورده است ؛ شهرستان بندرگز که در مجاورت استان هایی نظیر مازندران ، سمنان و خراسان شمالی واقع شده است همواره در طول سال همواره پذیرای مسافران و گردشگرانی است که خواهان استفاده از جنگل ، دریا و دیگر جاذبه طبیعی هستند.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی بندرگز در تعطیلات نوروزی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر از این شهرستان عبور می کنند و خود را به مشهد مقدس می رسانند و ارائه خدمات و تسهیلات به این خیل عظیم مسافران نیازمند برنامه ریزی و تدارکات گسترده است.

از مدتها قبل فرماندار و مسوولان بندرگز با تشکیل ستاد خدمات سفر نوروزی در شهرستان بندرگز تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات به این مسافران اندیشیده اند و در این رابطه کمیته های مختلف این ستاد وظیفه هماهنگی و ایجاد تسهیلات را بر عهده گرفته اند.

مسافران نوروزی بد نیست بدانند در شهرستان بندرگز با انجام سفری کوتاه کمتر از نیم ساعت می توان همزمان تجربه دریا و جنگل را در این شهرستان حس کرد و از مواهب آن بهره برد.

وجود آثار تاریخی ثبت شده به همراه مناطق زیبا از جاذبه های دیگر شهرستان بندرگز برای استقبال از مسافران نوروزی است.

مسوولان بندرگز با تدارک برنامه های خدماتی نظیر تیم های امدادی ، تعمیراتی ، راهنمای مسافران ، مجتمع های تفریحی و رفاهی و … خود را مهیای استقبال از هزاران مسافر نوروزی کرده اند تا در ایام نوروز ۹۷ آنها با سفر به شهرستان بندرگز خاطره ای خوش از نوروز و سفر به همراه داشته باشند.

0 [1]
0 [1]