مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان در نشست با مدیران کانونهای بازنشستگی :نباید بگذاریم تجارب ارزشمند بازنشستگان به فراموشی سپرده شود

البرز گلستان دوازدهمین نشست روسای کانونهای بازنشستگی استان گلستان امروز با حضورمهندس شهمرادی مدیر منطقه مخابرات گلستان و جعفری مدیریت صندوق بازنشستگی استان  و مدیران کانونهای بازنشستگی دستگاههای اداری و گلریز مدیر خانه امید استان و مدیر گروه خبر البرز گلستان در محل سالن جلسات مخابرات استان برگزار شد.
مهندس شهمرادی در این نشست اظهار کرد:بازنشستگی، حادثه مهمی در چرخه زندگی انسان است و افراد باید قادر به پذیرفتن این اندیشه شوند که می توانند به طور موفق و با سربلندی به عنوان یک فرد کامل، بدون آنکه اشتغالی داشته photo_2018-03-17_17-21-34باشند، به زندگی ادامه دهند.

وی افزود:این دوران، امکان تصمیم گیری گسترده ای را در مورد زندگی شخص فراهم می آورد که اگر این تصمیمات خوب اتخاذ شوند، فرد، سازمان و جامعه در مجموع متنفع می گردند.

مدیر منطقه مخابرات گلستان در ادامه خاطر نشانکرد:بازنشستگان سرمایه های با ارزشی هستند که نباید بگذاریم تجارب ارزشمند آنها به فراموشی سپرده شود. این گنجینه های ارزشمند عمر خود را صرف خدمت خوب به مردم کردند و با حداقل ها ساختند ؛ لذا شایسته است امروز مورد توجه واقع شوند.

در ادامه چعفری مدیر صندوئق بازنشستگی گلستان سخنانی را ایراد کردند و همچنین به سوالات مدیران کانونهای بازنشستگی پاسخ دادند وی همچنین از مراسم تقدیر از بازنشستگان توسط مخابرات استان رابسیار زیبا و جالب و ماندنی در راستای حفظ کرامت بازنشستگان از سوی مدیریت مخابرات استان اعلام کرد.

همچنین در این نشست هئیت مدیره بازنشستگان مخابرات گزارشی از نحوه عملکرد این کانون به سمع و نظر حاضران رساند.

در خاتمه از سوی مهندس شهمرادی هدایای به مدیران حاضر در نشست اهدا شد.

photo_2018-03-17_17-21-45

خبر مسلم افتخاری

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۱ ب.ظ

دیدگاه