جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان درهمایش مدیران کانونهای بازنشستگی :همسان سازی حقوق سال ۹۷ بازنشستگان بر اساس دریافتی ۲ملیون و پانصد هزارتومان و افزایش آن بصورت پلکانی معکوس عمل خواهد شد.

البرز گلستان دوازدهمین نشست روسای کانونهای بازنشستگی استان گلستان امروز با حضور جعفری مدیریت صندوق بازنشستگی استان مهندس شهمرادی مدیر منطقه مخابرات گلستان و مدیران کانونهای بازنشستگی دستگاههای اداری و گلریز مدیر خانه امید استان و مدیر گروه خبر البرز گلستان در محل سالن جلسات مخابرات استان برگزار شد.

وی در این نشست گفت:بازنشستگان گلستانی می توانند با دریافت یارانه سفر چهارم از آبگرم محلات استان مرکزی  بهره مند شوند.

جعفری در ادامه افزود:همسان سازی حقوق سال ۹۷ بازنشستگان بر اساس دریافتی ۲ملیون و پانصد هزارتومان خواهد بود  و افزایش آن بصورت پلکانی معکوس عمل خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: به بیش از ۵۵۶۴ نفر در سطح استان در طول سال ۹۶ وام قرض الحسنه پرداخت شده است. همچنین با هماهنگی بانک صادرات استان گلستان ماهانه بطور متوسط به بیش از ۲۰ نفر از بازنشستگان وام ضروری بدون قرعه کشی تا مبلغ ۱۰ ملیون تومان پرداخت شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان همچنین از برگزاری  دومین جشنواره ورزشی استان و همایش خنده در مانی در شهرستان گرگان و بندر ترکمن وبازدید از کانونهای دستگاهها و عیادت هفتگی از بازنشستگان  وهمایش پیاده روی وکوهپیمایی به مناسبت های مختلف در سطح استان خبر داد.

وی در خاتمه ضمن آرزوی سالی خوش و سلامتی  برای تمامی  بازنشستگان اظهار امیدواری کرد بازنشستگان عزیز بتوانند با امیدواری و نشاط در زندگی بعنوان بزرگان خانواده باعث  شادی و نشاط در بین خانواده ها شوند.

مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۹ ق.ظ

دیدگاه